dan83 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 syntes dette bilde gjorde seg litt i sort/hvit, eller hva mener dere? Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg syntes bilde gjorde seg veldig bra i s/h Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Helt nydelig i sort/hvitt. Noe som også er et tegn på at du har truffet godt med selve komposisjonen og eksponeringen. Denne gjør seg nok fint på veggen i en litt stor størrelse. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Takk har egentlig aldri vært stor fan av landskap i sort/hvit, men siden dette bilde har veldig lite farge i seg fra føra, så ser d bedre ut i sort/hvit:) Lenke til kommentar
arvtageren Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Mycket fint lys. Mangler bare noen oversized foster liggende rundt forbi så har du et Dali-bilde. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Dette likte jeg veldig godt! Synes det ble skikkelig behagelig å se på i s/h og tror ikke det ville blitt like bra i farger. Er ikke noe jeg kan sette fingeren på for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå