Erased Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Noen netter går jeg ut på verandaen for å ta meg en kjapp sigarett før jeg går til sengs. Når jeg står der og røyker og ser på stjernene uten å tenke på en eneste ting hører jeg plutselig masse lyder. Er som om noen slår forsiktig på et jernrør med en hammer i takt nærmest, og når jeg fokuserer på lyden og prøver å se om den har en takt forsvinner den nesten, og så når jeg slutter å tenke på det kommer den tilbake igjen. Samtidig med disse 'klonk-klonk' lydene er det en jevn lyd som om det er noe som vibrerer og er i kontakt med noe. Skjedde igjen akkurat, gikk ut tok meg en sigg og hørte alle lydene, men så fort jeg gikk inn igjen og koste litt med katta så merker jeg ingenting. Er det grunn til bekymring? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvordan harmonerer takten på slagene med hjerteslagene dine? Lenke til kommentar
Erased Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg prøvde å fokusere på det, og det virka nesten som om den var i harmoni med pulsen, men jeg er ikke sikker. Når jeg forsøker å 'høre' på den så forsvinner den Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) når jeg prøver å høre etter den hører jeg ikke noe annet hehe. så bare vær forsiktig så du ikek blir som meg. Orker ikke være et sted det er helt stille... kjapp def av lydene jeg hører: etter at jeg har vært utsatt for HØY lyd, typ konsert, kjørt cross uten øreplugger osv, sår jeg en " TSANG TSANG TSANG TSANG TSANG TSANG" pulserende hamring. etter dette har jeg en perioode med ganske høy SSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH en periode etter det normaliserer det seg til ssssssssssssssssssssssssss hatt det i 6 år nå. Endret 11. mars 2010 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Erased Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Den er lei :/ Når jeg har musikk direkte på ørene prøver jeg å holde det ganske lavt, for når du først har øresus så forsvinner den jo aldri helt. Men er det flere som har disse typer lyder eller? Eller hadde det vært en ide å bestilt en legetime? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Nå er det helt normalt å høre "lyder" når det er stille. Noen hører et svakt vind bris (jeg gjør det), noen hører som du gjør dunking av pulsen. Dunkingen er veldig normalt, nå er det jo et sterkt puls område ved ørene, du kan selv kjenne dette ved å presse peke og langfingen inntil nakken tett bak øreflippen. Jeg selv tok en time til ørelege ang dette, og han sa at det er helt normalt. Er egentlig umulig å ikke høre noe selv i stillhet. Øresus, derimot, er et lang og evig pip lyd. Endret 11. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Erased Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Takk for alle svar Lenke til kommentar
Erased Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Får ikke løst tråden, greit om en mod kunne slette den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå