Gå til innhold

EL: Lille - Liverpool 11.03.10

Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha Smågal. Årets tråd. Sjelden jeg ler så hardt å lenge av noe jeg leser her inne. :!:

Men litt seriøst, kudos for at enkelte av dere fortsatt er like aktive i en vond sesong for dere Liverpool fans.

Om Lille vinner denne må vel snart Benitez være ferdig, eller? Skulle det bli poengtap mot Pompey hjemme på Mandag er jeg nokså sikker på at han ryker, spesielt om det ikke går veien i Frankrike.

Lenke til kommentar

Takk for skryt.

Fant nettopp et lite gullkorn på Kopforum, lo litt hardt.

bruker nr 1: Jan Mølby som mente at Liverpool og Arsenal hadde vunnet ligaen med Fletcher på laget.

bruker nr2: Det er vel mer sansynlig at LFC og Arsenal hadde vunnet ligaen viss Man U hadde hatt Lucas på laget.

Lenke til kommentar

Hehe, måtte smille av begge postene dine Smågal :)

Forventer at Benitez har lånt indianer Johannes sin pisk, og bruker den aktivt både før, i pausen og etter kamp. Vi trenger litt Russisk stil nå.

Forventer ingenting, men kan jo håpe på progress da det veldig vanskelig kan bli verre enn mot Wigan. Bønna er ikke med, flying start......

Lenke til kommentar

Heh, lite paradoks her nå... Ser Bruno "The New Zidane" Cheyrou har uttalt i intervju med LFC.tv at gressmatta til Lille er en av de beste som finnes. Samtidig poster Babel et bilde på Twitter av "Tonites pitch" (sic), og... vel... Som en kollega sa "herregud, plena mi hjemme ser bedre ut enn det der".

Link til tweetphoto

Liverpool have probably played in bigger stadiums over the years but the quality of the pitch is unbelievable. I think it is the best playing surface in France

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Leser at Rafa har tatt grep etter den forferdelige forestillingen mot Wigan, og blant annet kalt inn spillere til møte for å få en slutt på de sutrete holdningene og det dårlige kroppsspråket de viste. Ryktes også at han har gjort det klinkende klart at prestasjoner som vi så på mandag er helt uakseptabelt. Håper dette stemmer, og selvfølgelig at spillerne tar det til etterretning og viser seg fra en mye bedre side i dag.

Lenke til kommentar

The team in full: Reina, Johnson, Agger, Carragher, Insua, Mascherano, Lucas, Kuyt, Gerrard, Babel, Torres

Subs: Cavalieri, Aquilani, Riera, Kyrgiakos, Ngog, El Zhar, Kelly.

Ganske bra lag, hadde håpet på Riera i steden for Kuyt blant annet, men ikke misfornøyd med disse 11.

COME ON YOU REDS!

Lenke til kommentar

Synd med Kyrre på benken. Han har vært vår beste forsvarsspiller den siste tiden. Ellers ser laget ganske bra ut, selv om jeg synes Johnson var skuffende i innhoppet hans mot Wigan. Fyren har vært skadet, så skjønner om formen ikke er på topp, men bør han da spille? Alternativene er ikke så mange så det kan hende det er det beste allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...