Gjest Harley Quinn Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Har litt problemer med å se hvordan man evt skal få med alt det der inn i en kjapp en? Eller om man ikke orker noe skikkelig og bare vil ha sex.. Lenke til kommentar
Gjest svar fra jente Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg kjenner en som er veldig flink til å gjøre meg fornøyd Det han gjør er egentlig bare å la hendene gå hvor de vil (ikke oppi stumpen da, der vil jeg helst ikke ha dem). Han gnir, klemmer, kysser der han vil, og det tenner meg enormt Så hvis man følger hans taktikk, gjør man bare det man synes eg godt der og da, gjerne med mye kroppskontakt, pust i nakken, osv. Så, ingen slikking eller kamasutraknuter her altså - helt vanlig knulling ville jeg sagt, bare på en litt mer avanser måte enn inn-ut. Ellers er det å skifte tempo og skifte mellom støt og myke bevegelser alltid safe Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Forspill synes jeg nesten er bedre enn selve samleie, men er jo ikke alltid man orker dette(tenker da på begge parter) og da er det greit å ta en kjapp en Det er faktisk sundt for sexlivet og ta noen kjappe bare. Det vi pleier å gjøre da er å gjøre det på spennende steder(alle andre steder enn i senga) for å bygge opp noe av samme spenning som man får ved forspill Lenke til kommentar
Penance Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg liker godt "inn-ut" uten noe mer, men innimellom er det greit med litt ekstra i form av f.eks oralsex, bruk av leketøy o.l. Jeg kommer ikke av kun penetrering og sliter litt med å komme under samleie, så jeg har blitt vant med å ikke komme "hele tiden". Så lenge partneren min blir tilfredsstilt og fornøyd er jeg også fornøyd. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Jeg liker godt "inn-ut" uten noe mer, men innimellom er det greit med litt ekstra i form av f.eks oralsex, bruk av leketøy o.l. Jeg kommer ikke av kun penetrering og sliter litt med å komme under samleie, så jeg har blitt vant med å ikke komme "hele tiden". Så lenge partneren min blir tilfredsstilt og fornøyd er jeg også fornøyd. Vil du gifte deg med meg!? Edit: Glemte en viktig "" Endret 19. mars 2010 av [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg