Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

setter damer pris på helt vanlig knulling?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

Har litt problemer med å se hvordan man evt skal få med alt det der inn i en kjapp en? Eller om man ikke orker noe skikkelig og bare vil ha sex..

Lenke til kommentar
Gjest svar fra jente

Jeg kjenner en som er veldig flink til å gjøre meg fornøyd :D Det han gjør er egentlig bare å la hendene gå hvor de vil (ikke oppi stumpen da, der vil jeg helst ikke ha dem). Han gnir, klemmer, kysser der han vil, og det tenner meg enormt :yes: Så hvis man følger hans taktikk, gjør man bare det man synes eg godt der og da, gjerne med mye kroppskontakt, pust i nakken, osv. Så, ingen slikking eller kamasutraknuter her altså - helt vanlig knulling ville jeg sagt, bare på en litt mer avanser måte enn inn-ut. Ellers er det å skifte tempo og skifte mellom støt og myke bevegelser alltid safe

Lenke til kommentar

Forspill synes jeg nesten er bedre enn selve samleie, men er jo ikke alltid man orker dette(tenker da på begge parter) og da er det greit å ta en kjapp en :) Det er faktisk sundt for sexlivet og ta noen kjappe bare. Det vi pleier å gjøre da er å gjøre det på spennende steder(alle andre steder enn i senga) for å bygge opp noe av samme spenning som man får ved forspill ;)

Lenke til kommentar

Jeg liker godt "inn-ut" uten noe mer, men innimellom er det greit med litt ekstra i form av f.eks oralsex, bruk av leketøy o.l. Jeg kommer ikke av kun penetrering og sliter litt med å komme under samleie, så jeg har blitt vant med å ikke komme "hele tiden". Så lenge partneren min blir tilfredsstilt og fornøyd er jeg også fornøyd. :)

Lenke til kommentar

Jeg liker godt "inn-ut" uten noe mer, men innimellom er det greit med litt ekstra i form av f.eks oralsex, bruk av leketøy o.l. Jeg kommer ikke av kun penetrering og sliter litt med å komme under samleie, så jeg har blitt vant med å ikke komme "hele tiden". Så lenge partneren min blir tilfredsstilt og fornøyd er jeg også fornøyd. :)

Vil du gifte deg med meg!?

Edit: Glemte en viktig ":p"

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...