Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 setter damer pris på helt vanlig knulling? inn ut helt til mannen kommer? kanskje forskjellige stillinger, men ikke kama sutra. eller vil de ha slikking og alt mulig annet. det varierer garantert, men hvordan er det med de fleste? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Damer liker ikke sex. +1 Uansett form. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Seff vil dem ha alt. Hvis du ikke får til å knulle henne samtidig som du slikker henne på klitorisen, kliper begge brystvortene og hvisker henne i øret er du utilstrekkelig. Sorry. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Seff vil dem ha alt. Hvis du ikke får til å knulle henne samtidig som du slikker henne på klitorisen, kliper begge brystvortene og hvisker henne i øret er du utilstrekkelig. Sorry. det er intet problem for meg, the love machine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvorfor bry seg? Det er du som skal ha det godt. Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hahah? Selvfølgelig gjør de det? Kommer selvfølgelig ann på hvor flink du er, men så lenge du ikke er ekkel setter de nok pris på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hahah? Selvfølgelig gjør de det? Kommer selvfølgelig ann på hvor flink du er, men så lenge du ikke er ekkel setter de nok pris på det. så man kan være flink med å bare kjøre inn og ut uten noe spessielt? lars, om det bare er jeg som har det godt blir det nok aldri noe mer på meg igjen med den kjærringa. Lenke til kommentar
Tartan Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvorfor i ALL VERDEN er det bare menn som svarer her? Er vel de sistes svar du skal ta til deg Utrolig mange menn som har feil oppfattning av hva jenter vil her i verden... Tro det eller ei, men vi er ikke så vanskelige! Og så klart vi er glad i å bare knulle innimellom. Variasjon er det beste du kan få i et sexliv. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Eg likar å knulle. Når eg knullar så er det snakk om å ta, og ikkje gi. Det har altså ingenting å seia om dama set pris på knullinga eller ei. Som oftast gjer dei ikkje det, for kven likar eigentleg å få spretta opp eit hagleskuddsår? Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Damer liker ikke sex. +1 Uansett form. Bullshit! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Varierer vel ja. Spør dama hva hun liker Edit: Helst ikke mens dere driver på da Endret 11. mars 2010 av daruu Lenke til kommentar
Tartan Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jenter er da stort sett glad i forskjellige ting Jeg har aldri snakket med en jente som kun liker en eller to måter å ha sex på. Det er jo bare teit. Dessuten er det vel ikke bare din jobb å gjøre som hun vil? Og det er heller ikke bare din jobb at hun blir tilfredsstilt. Det er noe jenter kan gjøre mye med selv. Gi og ta er det noe som heter. Det bør alle ha i hodet sitt Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Selvfølgelig kan man spørre hva hun liker mens man driver på. "Synes du dette var godt?" "Synes du det var litt rart å gjøre sånn?" "Skal vi prøve sånn?" Men, tilfredstill deg selv først. Når jenta er ferdig kan det fort bli til at du må ligge inntil ryggen hennes og runke deg selv. Lenke til kommentar
Tartan Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Selvfølgelig kan man spørre hva hun liker mens man driver på. "Synes du dette var godt?" "Synes du det var litt rart å gjøre sånn?" "Skal vi prøve sånn?" Er du litt erfaren, så er det stort sett noe du merker på jenta da. Hva som er bra og ikke. Dere er nødt til å gå litt ut av deres egne hoder her, gutter! Det er helt greit å spørre innimellom, men det er raskt å gå over den grensen der det blir en stor turnoff. Det henger vel uansett ikke helt sammen med det nabogutten spurte om. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Tartan, hva legger du i erfaren? Antall sexpartnere? Antall ganger man har hatt sex? Hvor lenge man har vært sammen med personen? Naboen spør om jenter liker vanlig knulling og noen svarer at man kan spørre den det gjelder. Hvorfor henger ikke det sammen? Lenke til kommentar
Tartan Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det var kanskje teit sagt, men syntes bare spørmålene dreide seg om en akt som var litt mer prøvende enn bare knulling. Men da tenkte jeg meg alle på en gang, så trekker det tilbake Her dreier erfaring seg om å kunne lese kroppsspråket til mennesker. Når er det det er mer tydelig enn når man slipper seg løs i senga? Selvfølgelig er det unntak... Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 setter damer pris på helt vanlig knulling? inn ut helt til mannen kommer? kanskje forskjellige stillinger, men ikke kama sutra. eller vil de ha slikking og alt mulig annet. det varierer garantert, men hvordan er det med de fleste? Bare du ikke ruller deg vekk med en gang du er ferdig så. Jeg er en jente og jeg setter pris på god, gammeldags sex! Jeg trenger ikke noe fiksfakseri, men å se at mannen nyter sexen er viktig. Det deiligste er jo å kunne tilfredstille noen andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg