Gjest Sigurd Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 hei! dette skjedde for vel en halvtime siden : jeg lå å skulle til å såve i det jeg fikk små rykninger i høgrehanda mi. Tenkte ikke noe spesielt over det, var ikke noe ubehagelig og jeg var bra trøtt. gikk vel omlag 1 minutt før jeg bestemte meg for å bevege litt på handa, men da klarte jeg ikke styre fingrene selv, handa og fingrene bare trakk seg sammen i rykninger helt ukontrollert. Det gjikk noen sekunder før jeg fikk en bølge gjennom kroppen som endte med att alt surret rundt meg og hjertet mitt banka som faen, før jeg vart kvalm. Sprang opp trappa og fikk vekket huset ( ble litt småredd ) da skalv jeg og hjertet banket noe helt vanvittig før det hele gjikk over. Noen som har en slags peiling på hva det kan være?? takk på forhånd Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Vet ikke, men ville uansett gått til en lege og fått sjekket det ut. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Sjekk hos legen. Høres ikke bra ut. Kanskje det var et epileptisk anfall? Dog skjer de litt mer akutt, men det kan vel være forskjellige typer anfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå