Takkformeg Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hei Jeg lurte på en ting når det gjelder støymåling.. Skal ikke støygrensen til bilen stå i vognkortet? En kompis av meg har det i vognkortet, men i min bil står det ingenting.. Betyr det at jeg ikke har noe krav eller gjelder noen egne regler da? Er en 1989 mod opel vectra btw Lenke til kommentar
Indian Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg har støy måling i min bil. Jeg tror støykravet til bil kom på 80-tallet. Jeg slapp å vise frem støybrev da jeg registrert sykkelen min fra 1974 fordi sykkelen kom før kravet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Står det noe støykrav i vognkortet på din bil? Evt hva går de ut ifra hvis det ikke står noe i vognkortet? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Står det noe støykrav i vognkortet på din bil? Evt hva går de ut ifra hvis det ikke står noe i vognkortet? Står ikke noe i vognkortet til min 85-modell, i alle fall. Grensene står nok i typegodkjenningspapirene, og i kjøretøyforskriftens kapittel 24. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå