Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med oppstart av bærbar PC. Rar lyd.

Anbefalte innlegg

Når jeg slår på den bærbare pcen min, må jeg holde inn knappen i noen sekunder for at det skal bli liv i dataen. Det blir lys i den knappen som jeg slår på pcen med, og jeg hører at pcen begynner å jobbe, men det kommer bare en rar lyd som om at pcen ikke klarer å slå seg på. Ingen ting skjer på pcen, men jeg hører at den jobber. Hva er feil? Er det noe jeg kan gjøre for å få den på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg slår på den bærbare pcen min, må jeg holde inn knappen i noen sekunder for at det skal bli liv i dataen. Det blir lys i den knappen som jeg slår på pcen med, og jeg hører at pcen begynner å jobbe, men det kommer bare en rar lyd som om at pcen ikke klarer å slå seg på. Ingen ting skjer på pcen, men jeg hører at den jobber. Hva er feil? Er det noe jeg kan gjøre for å få den på?

Hei!

Kunne du gitt noen detaljer på hva slags datamaskin det er?

nVidia har sendt ut en oppdatering på skjermdriver, og den stopper vifta på skjermkortet. :)

Utenom dette, så ville jeg anbefale å dra ut batteriet av laptopen (hvis du ikke allerede har prøvd det) og eventuelt prøve med en ekstern skjerm.

Det jeg vil anbefale ihvertfall!

Mvh,

Megla

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...