Gå til innhold

Gode, solide, store (og helst billige og enkle) t-skjorter, kjøpes hvor?


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge lett etter t-skjorter som holder seg nogenlunde. Jeg er lei av disse XL-t-skjortene fra Calvin Klein som krymper opp til navlehøyde etter få vask. T-skjortene skal brukes til trening hovedsaklig, og generell kosebruk og daffing hjemme. Derfor ville jeg foretrukket helt enkle, svarte (eller hvite, vil ikke synes at svetteringer er så kult å se).

Jeg er nok litt større enn de fleste i kroppen, så stoor hadde vært en fordel :) .

Og billige pga, vel, skal vel kjøpe et visst kvantum av de, så billigere jo bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den dær butikkn på hjørnet vil eg sei e ganske go

 

den heitar "Armani store" :D

 

Ellers kan eg anbefale Hennes und Mauritz om ikkje du vil bruke mykje penga

...

Poenget mitt er at for eksempel så får en kjøpt, på REMA 1000 slike hvite, Calvin Klein-t-skjorter, men de krymper, som sagt. Samme med en eller annen t-skjorte jeg har prøvd.

Så jeg lurte på om noen har førstehåndserfaring med gode, solide og store t-skjorter som de kan anbefale..

Lenke til kommentar

Siden du vil ha det billig er vel H&M et greit sted å prøve. Krympingen tror jeg ikke har så mye med t-trøyen å gjøre, det er nok heller at du ikke vasker dem rett. Vask dem på 30-40 grader, og ikke ta dem i tørketrommelen. Når jeg gjør det krymper hvertfall aldri mine t-trøyer.

Lenke til kommentar

Har god erfaring med Armani da. Ellers kan jeg anbefale Burberry og ;) Litt mer klasse

 

Siden du vil ha det billig er vel H&M et greit sted å prøve. Krympingen tror jeg ikke har så mye med t-trøyen å gjøre, det er nok heller at du ikke vasker dem rett. Vask dem på 30-40 grader, og ikke ta dem i tørketrommelen. Når jeg gjør det krymper hvertfall aldri mine t-trøyer.

 

Godt du er enig med meg om H&M :D ja, vask de på 30 grader!

 

Eller gjør som meg: Kjøp nye for hver vask, eller ta de på renseriet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...