Mof Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Har en PC som ikke er veldig glad i sammenhengen win2000/XP og spill. Har tidligere kjørt spill i 98 og prog i 2000 men har nå inst. bare XP. Spill i 2000 var ræva, men litt bedre i XP. Jeg har nyeste skjermkortdrivere og nyflasha bios. Saken er den at spilla ikke flyter veldig bra, men hakker ikke helt heller, det hele er litt anstrengt og rare bevegelser. Er det noe av min Hardware muligens? Alle andre nerdekameratene mine spiller som bare rakkern i disse OS... hk: ASUS k7M cpu: amd Athlon 600mhz 256 RAM gxf: Gainward geforce2-Mx200 64MB ram IBM 40 gb hdd sb pci128 ja resten har vel hvertfall ikke så mye å si uansett NOEN SOM HAR PEILING? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 3D-ytelsen har en tendens til å gå bittelitt ned når man konverterer fra 98 til XP. Dessuten er ikke maskina di akkurat non kraftapakke heller langer. dessverre har du nok kjøpt katta i sekken når det kommer til det skjermkortet. IMHO er gf2 mx200 det mest patetiske kortet lansert noensinne. Lenke til kommentar
Mof Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Ja det er kanskje på tide å oppgradere litt ... Skjermkortet er det ikke så farlig med uansett det kostet vel bare 700 kr. ellerno!greit nok. med bare så kjipt at alt skal flyte så perfekt i win98 og så krøkkete i win2k/XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå