Gå til innhold

HTC Hero eller iPhone?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hovedforskjellen er vel OS-et, Android vs iPhone OS. Android er et mye friere system, for eksempel kan du pdd ikke fritt endre nettleseren på Iphone, mens i Android kan du bytte ut absolutt alle programmer om du finner noe bedre (noe du garantert gjør ;)

Ellers kommer jo HTC straks med nye Android-telefoner, kanskje vente på de? De leveres også med nyere versjoner av Android.

Lenke til kommentar

hmm dette fikk meg til å tenke...

Er det noen som vet om det er noen nye mobiler som kan passe for meg?

det jeg gjør på en mobil er å sende sms, ringe, høre på musikk, te bilder og spille når jeg venter på bussen eller kompisene ellr no sånt :p

Lenke til kommentar

hmm dette fikk meg til å tenke...

Er det noen som vet om det er noen nye mobiler som kan passe for meg?

det jeg gjør på en mobil er å sende sms, ringe, høre på musikk, te bilder og spille når jeg venter på bussen eller kompisene ellr no sånt :p

vist du ikke vill bli låst til å skaffe musikk fra itunes er valget lett... android telefon:) da kan du bare ta all musikken du har på pcen og overføre til telefonen via usb smertefritt :)

spill laster du bare ned fra appstoren på android ligger masse spill der:)

Du har jo htc desire og nexus one og se experia og mange flere som kjører android

Endret av Naits_89
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Det kommer vel nå snart (eller er den i butikkene allerede?) HTC Desire, såvidt meg bekjent en N1 kopi. Jeg venter bare på min N1 (Nexus One) i posten nå, og tror Android er veien å gå, da jeg verken liker iTunes eller Windows Mobile.

Jeg bruker telefonen kun til å ringe og sende sms, men det er jo kjekt å gjøre det med stil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...