Daskeladden Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hei, Jeg lurer på om jeg skal kjøpe iPhone eller Htc Hero. Kan noen fortelle meg hva som er forskjellene og div? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hovedforskjellen er vel OS-et, Android vs iPhone OS. Android er et mye friere system, for eksempel kan du pdd ikke fritt endre nettleseren på Iphone, mens i Android kan du bytte ut absolutt alle programmer om du finner noe bedre (noe du garantert gjør ) Ellers kommer jo HTC straks med nye Android-telefoner, kanskje vente på de? De leveres også med nyere versjoner av Android. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 hmm dette fikk meg til å tenke... Er det noen som vet om det er noen nye mobiler som kan passe for meg? det jeg gjør på en mobil er å sende sms, ringe, høre på musikk, te bilder og spille når jeg venter på bussen eller kompisene ellr no sånt Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) hmm dette fikk meg til å tenke... Er det noen som vet om det er noen nye mobiler som kan passe for meg? det jeg gjør på en mobil er å sende sms, ringe, høre på musikk, te bilder og spille når jeg venter på bussen eller kompisene ellr no sånt vist du ikke vill bli låst til å skaffe musikk fra itunes er valget lett... android telefon:) da kan du bare ta all musikken du har på pcen og overføre til telefonen via usb smertefritt spill laster du bare ned fra appstoren på android ligger masse spill der:) Du har jo htc desire og nexus one og se experia og mange flere som kjører android Endret 13. mars 2010 av Naits_89 Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvis du liker Hero, kommer du sikkert til å elske den nye HTC Legend. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det kommer vel nå snart (eller er den i butikkene allerede?) HTC Desire, såvidt meg bekjent en N1 kopi. Jeg venter bare på min N1 (Nexus One) i posten nå, og tror Android er veien å gå, da jeg verken liker iTunes eller Windows Mobile. Jeg bruker telefonen kun til å ringe og sende sms, men det er jo kjekt å gjøre det med stil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå