Flowlance Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) edit: bluray PÅ* ny pc Hei, har kjøpt meg ny pc med bluray spiller (LiteOn IHOS104-37), men den vil ikke spille av bluray filmer.. Grafikk kortet jeg bruker er XFX Radeon HD 5850 Black Edition. Har installert ATI Catalyst Control Center, som burde ha de nyeste driverene til grafikk kortet mitt. På bildet står det at jeg må fikse Graphics card driver og HDCP-compliant display (hva enn nå det er for noe). Bruker Windows 7 64 bit. noen tips? Endret 10. mars 2010 av Flowlance Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=win7/windows-7-64bit Er denne du skal ha. (Vet ikke om det er denne du har fra før). Hvilken skjerm er det du har? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hva slags forbindelse er det mellom skjermen og skjermkortet? DVI? HDMI? Lenke til kommentar
Flowlance Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Hei, jeg bruker en 22" HP w2228h, koblet til via HDMI. Jeg har funnet ut av problemet, dog. Fant ut at Catalyst control center ikke kom med den nyeste skjermkort driveren, så jeg googlet rundt for å laste ned denne manuelt, noe som var umulig. den fantes ingen steder å laste ned, alle bare linket til Catalyst nedlastingen. Fant et program som heter DriverMax. Det programmet finner alle drivere du har og kan oppdatere de lett og enkelt. Tilfeldigvis så hadde de driveren jeg trengte Dette fikset også begge bluray problemene Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg linka jo til driveren Control Center alene, er.. vel.. Control Center alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå