Gå til innhold

AMD "selvbygget" kjølig.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket hovedkort?

du må ha 4festehull rundt socketen.....se her om den passer til ditt hovedkort (mulig kortet ikke står det men det må iallefall ha festehullene)

 

EDIT:

Om den klarer kjølingen skulle jeg da tro, men det kommer selvsagt ann på hvor mye....

Lenke til kommentar
Abit NF7-S Rev2.0 OK

 

Det står ikke noe hos Thermalright om at Revisjon 2 trenger noe extra, så alt som medfølger kjøleren er nok.

 

Og jeg har ingen grunn til og tro du skulle få noe problem med varmen.

 

Jeg har SLK900 selv på en XP2000+ (Palomino vel og merke) med en 19db papst vifte, og jeg ligger nå på rett under 40grader idle og har max vert oppe i 44grader ved Vice City gaming og det er litt varmt i rommet (jeg har 3kabinettvifter også for luft strøm da)

Lenke til kommentar

Den ribba tar 90mm vifter så ikke bry deg om 120mm vifter. De mister så mye av ytelsen sin likevel når du bruker adapter.

 

Og en ting til: Den viftegrillen er det mest toskete jeg har sett! Den blokkerer jo så sinnsykt mye av lufta at den burde vært ulovlig!

 

Til dere som drømmer om 120mm vifte på CPU: Kjøp Alpha PAL8045. Det er kanskje den ribben som fungerer best når viften er satt til å suge, noe man må gjøre ved bruk av 120mm+adapter pga. mottrykk ved blåsing.

Lenke til kommentar
Den ribba tar 90mm vifter så ikke bry deg om 120mm vifter. De mister så mye av ytelsen sin likevel når du bruker adapter.  

 

Og en ting til: Den viftegrillen er det mest toskete jeg har sett! Den blokkerer jo så sinnsykt mye av lufta at den burde vært ulovlig!

 

Høy!! Fanadapter senker ikke ytelsen i det hele tatt!! Den øker den nok heller.

 

SUPERLIM :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...