Gardinstang123 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Hei. Før dere begynner å komentere at dette er svindel etc. så vær så snill å les gjennom hele posten og klikk på alle linken. For en stund siden kom jeg over en denne siden der man kan få en gratis Playstation 3 og mange andre elektroniske ting gratis. For godt til å være sant? Det trodde jeg også først, men det viste seg at jeg tok feil. Hva må man gjøre? -Det første mann må gjøre er å registrere seg, det er veldig viktig at mann oppgir riktig informasjon, viss ikke er det stor sannsynlighet for at mann ikke får noen Playstation eller noen annen gave. -Når mann har registrert seg må mann gjøre et såkalt "offer" Det består som regel i å kjøpe et lite produkt til en verdi av ca 5$. Dette er det eneste du trenger å betale får å få gaven din! -Så må mann få venner til å registrere seg og gjøre et "offer". Hvor mange venner mann må få til å gjøre dette avhenger av hvilken gave du velger. En Playstation 3 (80GB Version) krever for eksempel at 14 personer registrerer seg under linken din og gjør et "offer." Bevis -Denne siden og flere lignende sider har blitt bevist lovlige og at de faktisk fungerer av flere amerikanske TV stasjoner. -Det finnes også mange forum som omhandler slike sider, sjekk for eksempel bevis seksjonen på Hvorfor? Du lurer sikkert på hvorfor noen vil gi bort en Playstation3 uten å få noen penger tilbake? Svaret er at alle parter tjener på denne situasjonen. -Sidene nnn henviser deg til, og som du gjør et "offer" for betaler nnn for å sende dem nye potensielle kunder. -nnn bruker noen av pengene til å belønne deg for å ha fått flere venner til å gjøre slike "offers". -Du får er Playstation 3 (eller noe lignende) -Alle parter er fornøyde. Så det er bare melde seg på for å få en gratis PS3 eller lignende! Vær så vennlig å registrer dere under linken min: Hvis dere lurer på noe så er det bare å spørre Endret 10. mars 2010 av tom waits for alice Referrallinker fjernet av admin Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg gir det ikke en sjanse jeg... Rapportert. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Retningslinjene setter forbud mot pyramider og MLM, og mot referrallinker. Tråden stenges og linker fjernes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg