Gå til innhold

Få gratis ting!

Anbefalte innlegg

Hei. Før dere begynner å komentere at dette er svindel etc. så vær så snill å les gjennom hele posten og klikk på alle linken.

For en stund siden kom jeg over en denne siden der man kan få en gratis Playstation 3 og mange andre elektroniske ting gratis.

For godt til å være sant? Det trodde jeg også først, men det viste seg at jeg tok feil.

Hva må man gjøre?

-Det første mann må gjøre er å registrere seg, det er veldig viktig at mann oppgir riktig informasjon, viss ikke er det stor sannsynlighet for at mann ikke får noen Playstation eller noen annen gave.

-Når mann har registrert seg må mann gjøre et såkalt "offer" Det består som regel i å kjøpe et lite produkt til en verdi av ca 5$. Dette er det eneste du trenger å betale får å få gaven din!

-Så må mann få venner til å registrere seg og gjøre et "offer". Hvor mange venner mann må få til å gjøre dette avhenger av hvilken gave du velger. En Playstation 3 (80GB Version) krever for eksempel at 14 personer registrerer seg under linken din og gjør et "offer."

Bevis

-Denne siden og flere lignende sider har blitt bevist lovlige og at de faktisk fungerer av flere amerikanske TV stasjoner.

-Det finnes også mange forum som omhandler slike sider, sjekk for eksempel bevis seksjonen på

Hvorfor?

Du lurer sikkert på hvorfor noen vil gi bort en Playstation3 uten å få noen penger tilbake? Svaret er at alle parter tjener på denne situasjonen.

-Sidene nnn henviser deg til, og som du gjør et "offer" for betaler nnn for å sende dem nye potensielle kunder.

-nnn bruker noen av pengene til å belønne deg for å ha fått flere venner til å gjøre slike "offers".

-Du får er Playstation 3 (eller noe lignende)

-Alle parter er fornøyde.

Så det er bare melde seg på for å få en gratis PS3 eller lignende!

Vær så vennlig å registrer dere under linken min:

Hvis dere lurer på noe så er det bare å spørre :)

Endret av tom waits for alice
Referrallinker fjernet av admin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...