Kanylen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hei vi er en liten grupper på høyskolen som har en utviklings fase i mulige nye produkter til langrens sporten. Derfor trenger vi litt feedback fra dere som er glad i sporten =) Hvis det er spm dere ikke vil svare på så er det helt ok, alt hjelper oss kjempe mye. Takk til dere som vil bidra =) Går du på ski? Hvor gammel er du? Hvor ofte går du på ski? Går du på ski med noen andre? Hva er ditt største hinder i å få deg ut i løypa? Opplever du at noen i gruppen kanskje ikke får samme trivsel? Scenario: Du er på klasse tur eller i en gruppe og hva er det kunne som irritert deg mest. Er det noe ved utstyret du kunne tenkt deg å se forbedringer i? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Går du på ski?: Ja Hvor gammel er du?: 16 Hvor ofte går du på ski?:3-7 dager i uka Går du på ski med noen andre?: ja, ca. halvparten av gangene Hva er ditt største hinder i å få deg ut i løypa?: at jeg er syk Opplever du at noen i gruppen kanskje ikke får samme trivsel?: Hvis noen fryser er det ikke like hyggelig. Scenario: Du er på klasse tur eller i en gruppe og hva er det kunne som irritert deg mest.: Folk som klager/går sakte. Er det noe ved utstyret du kunne tenkt deg å se forbedringer i? :Tynnere skihansker som er varme. Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Går du på ski? Ja Hvor gammel er du? 17 Hvor ofte går du på ski? 3-7 ganger i uka Går du på ski med noen andre? av og til Hva er ditt største hinder i å få deg ut i løypa? At jeg er syk,ekstremt sliten/sliten. Opplever du at noen i gruppen kanskje ikke får samme trivsel? Hvis de har smørt feil,de er slitene, lite motivert Scenario: Du er på klasse tur eller i en gruppe og hva er det kunne som irritert deg mest. At folk klager,går sakte og er lite motivert Er det noe ved utstyret du kunne tenkt deg å se forbedringer i? Tja, hvis det er noe så er det det Fiskebollebiff sier "Tynnere skihansker som er varme. " Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) [ Går du på ski? ja Hvor gammel er du? 19 Hvor ofte går du på ski? Går så mye jeg kan 2-7 dager(kommer litt mye ann på når jeg er hjemme og om det er fri den uka etc.) i uka begynner å dabbe av nå da. Går du på ski med noen andre? Det kommer jo ann på om noen er med på trenings turen det. Hva er ditt største hinder i å få deg ut i løypa? Liten motivasjon føler meg sliten selv om jeg ikke er det osv. Men det verste er jo at jeg syntes det er morro når jeg først er ute det er merkelig det der. Opplever du at noen i gruppen kanskje ikke får samme trivsel? Jeg går mest med folk som bare trener ski og skiskyting så kan ikke si det. Men man blir jo litt lei når vintern er over og sykkern begynner å friste. Scenario: Du er på klasse tur eller i en gruppe og hva er det kunne som irritert deg mest. Folk som ikke greier å gå på ski og som maser om vi er fremme osv. Er det noe ved utstyret du kunne tenkt deg å se forbedringer i? Har bra utstyr så kan ikke si at jeg finner noe å forbedre. Endret 22. mars 2010 av Zimmerh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå