Matsemann Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg mister motivasjonen av denne tråden.igjen. Pft, det er jo å se resultater som motiverer! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Haha, nei, du må ikke miste motivasjonen, du må jo heller finne inspirasjon i det Mat er viktig. Jeg merker veldig veldig stor forskjell på maten. Søvn er også en viktig faktor, men for meg er maten større. I starten tenkte jeg sånn "nei, jeg kommer ikke til å orke å trene før jobb/etter jobb". Men det er bare å gå, så kommer man seg gjennom det og det føles bra. Også er jeg veldig glad for at jeg har et par stykker jeg pleier å trene samtidig med (hvertfall et par av øktene i uka), har man en avtale om klokkeslett er det litt enklere å dra seg avgårde (pluss jeg er litt konkurransemenneske, så jeg liker å konkurrere med meg selv og se resultatene). Men du nevnte vel noe om at du skulle legge litt om nå, eller kutt ut godteri og brus hvertfall (i treningstråden)? Er bare å starte på ny frisk da Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Nå er jeg et konkurransemenneske, så jeg hater å se andre ha mer fremgang en meg Jeg har gått opp 10 + kilo på ca 7 - 8 måneder. Det var i sammenheng med styrketreningen, en form for halveis-bulk-opp-i-vekt-greie. Problemet nå er at jeg skulle gjerne blitt litt mer Brad Pitt, Fight Club aktig Når jeg skulle opp i vekt var det viktig at jeg lå litt i overskudd, da spedde jeg på kostholdet med litt sukker om jeg ikke spiste nok. Nå er sukkeret blitt en vane. Jeg har trent sammenhengende i 1 år. Kroppen vil fortsette å trene, men hjernen er lei. Jeg vet jeg må forsette, det er bare å tvinge meg til å jobbe videre. Jeg må bare få med hjernen. Endret 26. april 2010 av Coa Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kjør på sier jeg bare, Coa! *cheers* Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Skeive leggmuskler, anyone? :!: De har vært sånn i mange år da, fra jeg var yngre og spilte masse fotball hele tiden. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg har skjeve brystmuskler. Den venstre "puppen" er mindre enn den høyre Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Min venstre biceps er 0,5cm mindre i omkrets enn høyre De fleste har vel en venstre/høyremuskel som ikke er lik den andre. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Ja, det er sikkert sant Jeg får vel heller tenke jeg er heldig og at det er leggene som er forskjellige. Bicepsene mine er helt like hvertfall Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Så det du egentlig sier, er at jeg er en freak som ikke har like bicepser? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Dere hører hjemme på sirkus hele gjengen! Det eneste som slår meg på det bildet er at knehaser er kanskje det minst pene stedet på en menneskekropp! Det hadde jeg ikke tenkt på før Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Visste jeg skulle søkt på Arnardo! Jeg vil si at lilletåa er det minst pene :!: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Ja!! Nei, det syns vel ikke engang det heller kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Trust me. Stortåa mi er like lang som lillefingern min Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Tipper du er mye plaga med den Mikkel? Nå skal jeg dra på sats å hulke meg litt opp! Jeg ble så motivert av å se Arild Haugen på showman her om dagen atte.. hjelp! Hvis han er clean, nomierer jeg han til årets forbilde! Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ser ut som vi har... Flotte egenskaper hele gjengen jo! Men Mikkel ser ut til å være den største freaken... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Høres ut som han har ekstremt lange tær egentlig. Kan du bruke tærne dine som fingre, Mikkel? Nei, nå går vi OT! Her er et bilde til (syns noen flere kan legge ut flexebilder altså...haha..). Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Får vel kanskje luske oss bort fra OT ja! Den så jo veldig bra ut! Er det noe spesielt du sikter etter, atletisk form, eller kroppsbygger? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det kan jeg vettu Julie . Halveis ape! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Atletisk fremfor bygger hvertfall Men altså, det er jo ingen fare for å se ut som en bygger sånn helt av seg selv heller, hehe... MEN; lårene har det hvertfall skjedd noe med på de 1,5-2 mnd jeg har trent (er vel mer 1,5 mnd, så mye som jeg har vært borte...). WARNING LÅR!!! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Nice Kunne kanskje vurdert det jeg og. Men then again. Jeg vil nøding rydde skogen bare for noen bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå