Mt. Eden Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Rokonkurranse over den engelske kanal pr. dags dato: Julie 17,1 km (etter 80 min) Steve 8,9 km (etter 40 min) Er dette walkover? :o Null match, jo! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Nei, haha, men som du ser av minuttene har jeg gjort mer ^^ Han skulle igjen i morra eller fredag Er jo 18 mil totalt, så er en del igjen! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 18 mil ja. Bare å ro hardere det Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Tar du franskpress med manual(er) eller stang? Jeg har bare brukt 2 manualer til nå, mest på grunn av risikoen med å gjøre det liggende med stang. Hører rykter om at den kalles panneknuser Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Hehe ja, den kalles også skullcrusher Jeg gjør det med Ez-stang Er jo noe med å kjenne litt hvor grensa går også, så du ikke ender opp med at den raser ned i panna på deg. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Så godt å se at noen jenter trener skikkelig på styrkedelene og! Altfor mange som tror jogging er alt man trenger, stå på! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Takk for det Tror mange jenter/kvinner kunne hatt det mer gøy på trening om de turte å utforske noe annet enn utholdenhetsapparatene. PS: Er ikke hjemme, så derfor jeg ikke har trent på noen dager (hjelp, nesten en uke). Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ja, har også endel kamerater (typ fotballgutter) som tror de bare trenger å løpe. De har virkelig fått øynene opp for styrketrening etter at de ble med noen økter. Det er ikke så morro i starten, men når de ser/kjenner resultatene er det jo mye mer morro! Jasså, sluntrer du unna trening? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Folk som spiller fotball vil ha veldig stort utbytte av å trene styrke. Man bygger ikke beinmuskler av å løpe, akkurat. Får du én uke ufrivillig fri fra trening kan jo det telle som deloading, Julie. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Nei, som jeg pleier å si, så er det ikke mange spillere som spiller "høyt" oppe som sluntrer unna styrketreningen Ja, kan være allright med en pauseuke iblandt! Min kommer hver 8. Uke ca Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Folk som spiller fotball vil ha veldig stort utbytte av å trene styrke. Man bygger ikke beinmuskler av å løpe, akkurat. Halvparten av de som trener styrke, trener jo uten å vite hvilken styrketrening de bør trene for idretten sin. Hjelper ikke å være aldri så sterk om man knapt kan løpe Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Sånn som i går når han glanssossen (les loggen min i sig) var på 3T... Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Folk som spiller fotball vil ha veldig stort utbytte av å trene styrke. Man bygger ikke beinmuskler av å løpe, akkurat. Halvparten av de som trener styrke, trener jo uten å vite hvilken styrketrening de bør trene for idretten sin. Hjelper ikke å være aldri så sterk om man knapt kan løpe Veldig sant, skal jo selvfølgelig ikke trene for strongman hvis du skal ut å løpe Sånn som i går når han glanssossen (les loggen min i sig) var på 3T... Hehe, leste denne istad, er et par av de der jeg trener også. Det er så man har lyst til å si ifra! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Øyh jeg vil ikke akkurat kalle det å sluntre unna har vel ikke droppet en eneste trening enda, når jeg faktisk er hjemme og har tilgang på Spenst rett borti der Blir vel en slags deloading dette ja. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det er vel det alle sier? Neida, lov å slappe av litt iblandt uansett, har godt av det! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Man kan ikke KUN leve på trening vettu Julie (nå kaster jeg sten i glasshus ) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Sleep, eat, gym, repeat? Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Vet ikke med deg, men jeg dusjer i det minste etter trening :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Finnes det noen som IKKE gjør det? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg mister motivasjonen av denne tråden. Du har en meget god fremgang Julie, mye bedre en min egen. Jeg blir sjalu. Jeg må finne tilbake til en god treningsrytme og et godt kosthold igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå