Notatblokk Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Ja, jeg har fokus på det når jeg gjør både nedtrekk og chins assist, å starte bevegelsen med "skuldrene" (finner ikke noen bra måte å forklare/skrive dette på, nybegynnerstakkar som jeg er) og ikke bare dra ned med armene Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det er lett å finne ut om du gjør det rett, kjenner man ingen ting i lats er det noe feil. Prøv denne øvelsen og se om du kjenner forskjell. http://www.youtube.com/watch?v=eFQoT8fOQNs Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Prøvde noe lignende i England, bare at jeg hadde beina på gulvet. Blir vel noe av det samme? Ja, det var jo relativt mye tyngre enn nedtrekk, men kanskje ikke så rart når jeg har tatt 30kg på nedtrekk og kroppsvekten er 64 kg? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Ny rekord på 500m: 1:57 Også rodde jeg 5km tilsammen idag Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Ny treningsbukse idag! Høy i livet, noe jeg syns er veldig kjekt, så slipper man å flashe undertøyet til resten av folka (har jo noe over uansett, men er noe med følelsen): Liek this: Og fra siden: Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Har du ikke dratt den forlangt opp? mangler jo masse nede og er høy oppe. (spøk) Den ser også grei ut i skrittet, noen har av den typen hvor man ser om de er barbert eller ikke inkl de indre og ytre kjønnsleppene og da hjelper det ikke at den er godt opp så man ikke viser undertøyet. Endret 25. mars 2010 av War Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Dæven, jeg får gå tilbake og klage, de har jo snytt meg for 25cm nederst! Ja, den er ikke for ettersittende i skrittet, det går an å gjøre ting uten at man likegjerne kunne vært naken. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ny rekord på 500m: 1:57 Også rodde jeg 5km tilsammen idag Bra Neste gang du vil slå denne så starter du bare på 1:57 i snitt og holder det de første 250m. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Takk Men skjønner ikke helt hvordan jeg skal stille inn romaskina sånn at den viser 1:57 i snitt på 500m? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Du trykker bare på den største knappen til det største tallet i displayet viser 0:00 /500. Da kan du hele tiden følge med 500m-tempoet ditt. Det er en concept2-maskin du ror på sant? Edit: Mener jeg har spurt om det tidligere, men husker ikke om du svarte.. Endret 25. mars 2010 av Ciryaher Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Ja, det er det. Jeg svarte ikke for jeg var ikke sikker, men jeg sjekket i går Største knappen? Ok, jeg skal se etter den idag og se om jeg får det til. Hjelper ikke så mye å vite hva jeg klarer på 30 minutter når jeg skal slå rekord på 500m, hehe. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Den avlange knappen helt til høyre ja. Når displayet er satt til å vise "/500" (snitt per 500m) så gir det en god pekepinn på tempoet du har. Hvis du ligger på 1:57 på 500 vil jeg tippe på at du ligger rundt: - 1:50 på 1 min - 2:10 på 2000m - 2:18 på 5000m (Uten at jeg aner noe om utholdenheten din, så bare tipper jeg noen tall.) Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Denne må jeg bare følge med på, så mye moro på 3 sider har jeg ikke hatt siden 4chan-tråden! Internet er konge! @Ts Ang det bilde du har av handa di, det der kan du unngå ganske lett hvis du øver på å holde litt annerledes. Hvis du får sånn ofte, kan du risikere hard hud der. Sånn hard hud som du har under føttene, å det vil vi vel ikke ha, vil vi? Edit: en liten omformulering Endret 25. mars 2010 av Kaktuz Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Kaktuz: Jaha? Glemte helt å sjekke romaskina idag. Men hadde en super trening! Kommentar: Turte faktisk å spørre to forskjellige fremmede om å stå bak meg på siste settet knebøy, og på skråbenken. Det føltes bra at det ikke var dødelig skummelt å snakke til noen andre der, hehe. Var ok effektiv, kunne nok ha brukt noe mindre tid. Brukte rundt 1 time og 20 min med oppvarmingen. Oppvarming: 11 min mølle, 3 av dem var løping. Knebøy 15x 32,5kg 15x 37,5kg 10kg 40 kg :-) Leg curls 3x15 32,5kg Skråbenk (veldig fornøyd med å ha kommet på tosifret!!) 1x10 10kg 2x15 10kg Sidehev 2x13 4kg Tricep pushdown 1x12 15kg 1x11 15kg - veldig sliten i triceps etter tirsdag kjente jeg Sittende nedtrekk 1x13 35kg 1x10 35kg - tungt! Men kjente det på rett plass Stang roing 1x15 15kg 1x15 20kg - her må jeg bare legge på mer, kjente det ikke i det hele tatt. Burde 20kg være tungt? Biceps curl manual 2x15 8kg - wohoo Mage 1 min 20 sek planke 16 + 14 situps på gulv med 2,5kg vektskive på brystet Endret 25. mars 2010 av Juliess Glemte en øvelse Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 @Ts Ang det bilde du har av handa di, det der kan du unngå ganske lett hvis du øver på å holde rett. Hvis du får sånn ofte, kan du risikere hard hud der. Sånn hard hud som du har under føttene, å det vil vi vel ikke ha, vil vi? Kaktuz: Hvis man bare har babyhud i hendene så kan du ikke unngå det der uansett hvor riktig du holder i roing. (Når det kommer til vekter så er det litt snillere mot huden, men også der får man litt tykkere hud.) Forklar meg gjerne hvordan det der lett kan unngås Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Kaktuz: Hvis man bare har babyhud i hendene så kan du ikke unngå det der uansett hvor riktig du holder i roing. (Når det kommer til vekter så er det litt snillere mot huden, men også der får man litt tykkere hud.) Forklar meg gjerne hvordan det der lett kan unngås Jeg hadde problemer med det når jeg begynte å trene, men når jeg fikk høre at jeg burde holde litt annerledes gikk det bedre. Selvfølgelig kan man ikke unngå det 100%, men det blir mye bedre =) Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg hadde problemer med det når jeg begynte å trene, men når jeg fikk høre at jeg burde holde litt annerledes gikk det bedre. Selvfølgelig kan man ikke unngå det 100%, men det blir mye bedre =) Ja, det var det jeg tenkte. Da vil jeg anbefale deg å ikke uttale deg om ting du ikke har noen kunnskap om. De fleste har bruk for kommentaren din, men bare om du har noe vettugt å komme med Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Ja, det var det jeg tenkte. Da vil jeg anbefale deg å ikke uttale deg om ting du ikke har noen kunnskap om. De fleste har bruk for kommentaren din, men bare om du har noe vettugt å komme med Sender deg en PM for ikke å fylle tråden med OT! Edit: leif Endret 25. mars 2010 av Kaktuz Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Diskuter gjerne i tråden min om dere vil, om det er en diskusjon er det jo bare interessant om flere kan lese den Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Kaktuz, du sier jo ikke noe om hvordan man burde holde for at det skal bli bedre da, så innlegget ditt er ikke så veldig til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå