Notatblokk Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Lol! Det er navnet mitt, og så starter mellomnavnet og etternavnet begge på S. Derav Juliess. Kunne sikkert ha tatt JulieSS, men men. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Juliess sin treningslogg Sikter til garpegenitivet: sin Da blir det rett med Juliess' treningslogg siden kallenavnet tilfeldigvis slutter på en s uten at det er en genitiv-s og du ikke kan putte på en s for å marke eiendomsforholdet pga navnet slutter på en s. Ah. Herlig pedantisisme. Det har jeg ikke hørt noe om, men pedantisme derimot. Det var litt av ironien. Fungerer dårlig over internett. Det var ironi tilbake. Skal noen vise et poeng i slike tema så sjekker man nøye på forhånd:) Jeg skriver flest feil av alle her inne , ble bare nysgjerrig på bruken av ss sin. Endret 3. november 2010 av War Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ah. Herlig pedantisisme. Det har jeg ikke hørt noe om, men pedantisme derimot. Det var litt av ironien. Fungerer dårlig over internett. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Fikk beskjed om at det ikke passet med treordsregelen, frem til i går så stod det ikke "sin" der Lenke til kommentar
War Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Makan til teit regel. Petters treningslogg forklarer utmerket hva det er. Ikke verst at vår OT kom i overskriften. Curlen kan jo uansett gjøres sånn her for bedre effekt. (Siden det er ned og ikke opp som teller) Det har en bakdel, det ser ut som man ikke vet hva man gjør. http://www.youtube.com/user/BorgeMyR?feature=mhum#p/u/21/jF2uvwA21Yk Endret 4. november 2010 av War Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Synes du tråden har vandret litt langt fra emne siden OT kom i overskriften? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hah! JulieSS Passer vel bra om du blir streng PT ! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Bryr meg ikke så veldig om tråden går litt OT, men syntes det var passende i tittelen ja Skal trene idag så da kommer det noe treningsrelatert på denne siden også :!: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ikke hvis vi klarer å spamme ned denne også Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det er da ikke noe stress å spamme ned en tråd Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Akkurat det jeg også tenkte, burde være rimelig enkelt.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sant, om vi skriver slike korte innlegg og avslutter med Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Når vi bruker så er det ingen som merker at vi spammer. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvis vi i tillegg skriver det her inni, så er det som det aldri har skjedd. Tråden blir bare lengre uten at noen forstår hvorfor :ph34r: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vi må huske at Julie"SS" har moderatorpowers Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 No power is greater than the power of the ninja! Sett bort fra Chuck Norris da.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Nå må dere slutte med spamminga og OT her da! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vi trenger bare 2 poster til før denne siden er treningsløs.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Ok, nok nå Tilbake til trening! Jeg kommer tilbake med treningslogg for idag etter jeg har trent. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Slitsom økt idag, jeg må spise bedre. Ingen av oss var motiverte, så er fornøyd med at det ble trening i det hele tatt. Kjedelig å være på slankern i forhold til styrken, men men. 15 minutter mølle 15 minutter sykkel (6,28km) 15 minutter crosstrainer Benkpress 1x10 20kg 1x9 35kg 1x10 30kg 1x10 30kg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå