AndyPanda Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Så bra ut! Kjenner jeg bli glad inni meg når jeg ser jenter som holder på med frivekter Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Bra med jenter som trener skikkelig styrke! De som ender opp med de fineste kroppene. Jeg synes du hadde litt smalt grep på benkpress (om det ikke bare var kameravinkelen). Såvidt jeg husker bør underarmer være loddrette når du er på bunn. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Ja, det kan nok hende. Jeg har ikke trent så mye benk enda, så jeg har nok mye å lære i forhold til teknikken. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Benkpressteknikken ser heilt fin ut. Ang. grepsbredde kan du prøve å skyve noko, ein bil f.eks. så breit som du naturleg holder da bør du ta på benken. Bare sørg for å presse bak skuldrene, skyve opp brystet og stramme rumpa. 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Linky! Det han forteller om fra ca 4:30 er noe jeg har prøvd å fokusere på, ha tyngden på rett sted. Føler det funker bra. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det der er styrkeløft teknikk, betydeleg vanskelegare å mestre og unødvendig for dei fleste. Fin video likevel, mange gode og praktiske tips. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg har begynt å bruke den teknikken. Da særlig å ha vekten på øverst på ryggen/skuldrene. Jeg synes dette funker bra for meg. Og husk å ha rumpen nede når du presser Ser mange som skyver ræven lenger og lenger opp i luften jo tyngre det blir, ser bare dumt ut. Ikke blir det godkjent løft heller. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Vekta skal berre ligge på skuldrene, uansett teknikk. Største forskjellen mellom styrkeløft og vanleg teknikk er fokuset på hyperextension av ryggen. Dersom du ikkje har ein spotter bør du ikkje legge deg like langt fram heller, for å kunne klare å løfte ut stanga sjølv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Flott løfting Julie På benkpressen ville jeg anbefalt deg å ikke se på stangen når du løfter, for som du kanskje ser på videoen, hodet følger med opp når stangen går ned Treffe på riktig sted gjør du uansett. Når det gjelder kommentaren om at "vanlige" folk ikke burde løfte som styrkeløfterne har jeg en liten innvending. Med unntak av det veldig brede grepet, som først og fremst er der for å gjøre løfteveien kortere, så virker alle de andre tekniske justeringene både styrkeforbedrende og skadeforebyggende. Et ordentlig oppspenn gjør deg mer stabil på benken, og virker også skadeforebyggende spesielt på skuldrene. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Grunnen til at eg aldri anbefalar nybegynnarar å løfte styrkeløft er at det er betydeleg meir komplisert og det er lite å vinne på det. Hyperextension av ryggen er primært for å kunne løfte meir ved å ha meir spenn i kroppen, det er ikkje noko meir skadeforebyggande. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Oioioi her var det lite action! Jeg er fremdeles i England og det er ikke så mye annet å gjøre på treningsfronten enn ting man kan gjøre hjemme. Derav; Julie prøver ting hun ikke kan! Som f. eks intervaller på stuegulvet! Inspirert av videoen som ligger i beskrivelsen under videoen på Youtube. Det er bare tre øvelser i videoen da, og ikke alle settene. Ville blitt enda mer kjedelig om ALT lå der, hehe :!: Er bare første klippet som er normal fart, alt annet er x2 for å gjøre det litt mer gøy å se på. Jeg var forberedt på at det skulle være slitsomt, men det var mye mer utmattende enn jeg hadde trodd. Jeg tror det er en kombinasjon av at jeg hadde spist lite dagen før, og at jeg er i dårlig form mtp. kondisjon fra før av. Var på grensa til å besvime etter siste settet og jeg har aldri vært så nært å spy under noen slags trening tidligere. Mmmm. http://www.youtube.com/watch?v=vhoxJibbMN0 Endret 29. september 2010 av Juliess Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Haha, du ser ut som en duracellkanin når du kjører fast-forward. "Drepern" er fææl synes jeg. Her tar du pushups innimellom "heldigvis" da. Synes den er gøy, for til slutt hopper man ikke i det hele. Gøy du tør poste video. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Råkk ånn! Kondisjonen kommer tilbake den serru. Gjorde det til meg! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det der kaller jeg dedikasjon, ingen unnskyldinger for å ikke trene 1 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Pendulum - Propane Nightmares yoo! (eller Watercoulour? ..) Nicce.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Er Pendulum - Watercolour ja og den andre misbrukte sangen er Crystal Castles - Baptism. Edit: Nei nå løy jeg! Det er Witchcraft, ikke Watercolour. Må jo poste litt videoer innimellom, sånn at jeg kan mase på alle andre om video! Ønsker meg kortere hoppetau forresten... hehe.. Endret 29. september 2010 av Juliess Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Haha... underholdning på høyt nivå. Alt blir morsomt i høy hastighet! 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Hoookay så jeg er tilbake etter gudveithvorlang pause! 15 minutter rask gange (siste 5 var løping) 15 minutter roing (3256 meter) 15 minutter sykling 15 minutter strider Benk 20kg som oppvarming 1x10 30kg 1x10 30kg 1x10 30kg Tricepspress 1x12 10kg 1x12 10kg 1x10 10kg Skulderpress 1x8 8kg 1x8 8kg Sidehev 1x10 4kg 1x10 4kg 1x10 3kg Fronthev 1x10 4kg 1x10 4kg + noe skuldergreier i Smithmaskin samt en abs-maskin helt til slutt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Skal du bli sprek nå Julie ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Velkommen tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå