KjellV Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Bare det at han hadde tre telefoner burde gjort deg klar over at han sikkert ikke forstår et hint Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Sant, sant. Jeg tar den på min kappe :!: Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det skal ikke være nødvendig, i tillegg er det så tilfredsstillende å bare konkludere med at han er en idiot. Isteden for å la han bevise det motsatte. Så får man også muligheten til å whine om det til andre.Høres nesten ut som du selv pleier å sitte i telefonen på trening ^^, Jeg er forsåvidt enig, men det skal ikke være nødvendig å spørre, og fyren burde ha fjernet seg fra apparatet når han var ferdig og ikke brukte det. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Annonsering: Juliess' treningslogg Misbruk av moderatormakt, frøken Juliess? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Haha, den var ny! La også merke til det der Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Oi, shit! Sikkert klikka feil før jeg la meg i går, har fikset det nå Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Hehe, VELDIG ubevisst i tilfelle Det er noen knapper som spretter litt rundt når man skal klikke seg inn i tråder som er fort gjort å komme borti. Å ro eller ikke ro, det er spørsmålet! Kjenner kroppen er litt sliten, så kanskje la den hvile en dag? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Åka på! Gjør seg bare godt også legger du deg tidlig i kveld og sover som en gråsten Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Ok, trening it is. Skal jeg prøve noe annen selvpining også, som f.eks...tredemølle? Morgenvekta idag var forresten 1kg ned fra hva den vanligvis er. Vi får se om det er fastinga som gjør det og om det holder seg, eller spretter opp igjen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Nei, 3dmølle er det kjedeligste som finnes. Kom deg ut! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Joa sant det. Men jeg føler meg som regel som en fjompenisse når jeg løper 7 ganger rundt nabolaget (1km helt rundt) . Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg syns det er greiere med tredemølle faktisk, blir så demotivert av å tenke at jeg må tilbake, når jeg løper ute Dessuten liker jeg å se tempo og distanse ...selvom selve løpingen er grusom. Venter på at treningstightsen skal tørke. Sukk. Og etter det er det bikinishopping! Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Løping i skog er jo såååå mye diggere! Tilogmed jeg liker jo det Er det noe slikt du skal handle deg? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Ja, men den så litt stor ut! Nei, blir en helt vanlig en gitt. Har ikke den beste selvtillitten i verden når det kommer til stranda, så kommer ikke til å vise frem hele rumpa og være i konstant fare for nippelslip Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hehe, good! Vanlig bikini ser veldig mye bedre ut Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Skal jeg løpe ute, må det være rundt noe, en fast avstand. Ellers blir jeg fort lei. Det samme gjelder på 3dmølle, må bruke program. Hvis jeg bare bruker quick start, så stopper jeg mye før jeg trenger/burde. Ellers lykke til med bikini shopping, du har ingenting å skjule i sommer! =) Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er nødt til å ha variasjon i terrenget jeg, hvis ikke blir jeg bare gal(ere) Og enig med bIsk0p, du har ingenting du skal være flau over Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Idag skulle jeg egentlig ikke trene, men fant ut at siden jeg nå har kjøpt meg ny bikini, så følte jeg at jeg måtte drar også avgårde på sommerferie om 1,5 uke! Da blir jeg lenge borte. Så idag ble det 6km på tredemølla, i litt opp og ned tempo. Jeg klarer jo ikke løpe spesielt lenge av gangen, hehehe. Etter det var det diverse koseøvelser med de andre jeg trener sammen med, mest for å henge litt rundt med dem. Ja, også fikk de meg til å ta 5x200kg på beinpressen den hvor man legger på vektskiver selv. Tok også 17,5kg i scott curlen, 3x10 reps. Edit: Var der ganske lenge, klarte å få i meg 2 liter vann Endret 25. mai 2010 av Juliess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå