norwaay Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 hei leiter etter ei bra side til teorien på lett mc , noen som har erfaring med side ? har lyst på nyeste spørsmål osv har btw veien til førerkortet klasse B og veien til førerkortet mc noen tips til kva eg burde lese spesiellt på ? Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 teoritentamen.no er den beste sida! Her får du nye oppdaterte spørsmål som er like de du får på teoriprøva. Det koster 30 kr da:( men det er vel verdt 30 kroner? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 I grunn så hjelper ikke de sidene på nettet noe spesielt. Jeg hadde 100% på mange av de på nettet og de stemte veldig dårlige med den på biltilsynet Strøyk mange ganger. Les og les i boka. Eneste som hjelper. Det du burde lese i klasse B boka er generelle trafikk regler. Og for all del ta teori prøva så fort som mulig. Jeg fikk ikke lappen før høsten fordi jeg strøk mange ganger Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Samma her, men hvis han vil prøve seg på nettet så er det kun teoritentamen som hjelper. Spørsmåls-bok kan også kjøpes! Men som Turbo sindre sier; PUGG BOKA! Lenke til kommentar
Åsmund fuglstad Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 I grunn så hjelper ikke de sidene på nettet noe spesielt. Jeg hadde 100% på mange av de på nettet og de stemte veldig dårlige med den på biltilsynet Strøyk mange ganger. Les og les i boka. Eneste som hjelper. Det du burde lese i klasse B boka er generelle trafikk regler. Og for all del ta teori prøva så fort som mulig. Jeg fikk ikke lappen før høsten fordi jeg strøk mange ganger Enig, tror jeg har prøvd minst 10 forsjellige teoriprøver for Lett-MC lappen, er ingen som har like spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå