monsenroger Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Hei, Har planer om å dra tilbake på skolebenken til høsten, men da jeg har fylt 23 år må jeg belage meg på å stå bakerst i køen på offentlige skoler. Så etter litt om og men har jeg nå sendt inn søknadspapirer, men jeg er litt nysgjerrig på hvordan skolen er Hvordan er lærerne, alderen på studenter etc. Og kanskje det viktigste - er det verdt å bruke ~14000,- for studieplassen dersom jeg får en restplass på en offentlig skole? Endret 10. mars 2010 av monsenroger Lenke til kommentar
War Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hei, jeg gikk der for,,,5? år siden . Allmenn påbygg. Vet ikke hvem som jobber der nå, men jeg angrer ikke. Det var topp kvalitet på fag/lærere. Men det er en VGS og det er også den evt restplassen. Kommer du inn gratis så er vel det en bonus, fagplanen er den samme. aldren på studenter er vel relativ, pågygg-klasse har alt mulig. Men alle betaler for å gå der og da er man vanligvis litt mer motivert / jobber bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå