Gå til innhold

Leter etter gratis MMO

Anbefalte innlegg

hei! :D

har i de siste dagen spillt ett spill kalt Voyage Century.

Jeg likte dette spillet veldig godt, men problemet var at sånn 2% av spillerene der satt og spilte. med andre ord føltest det litt som et singleplayer spill. Så jeg lurer på om noen vet om andre spill som ligner litt? Trenger ikke å være gratis, men helst

Viktige faktorer:

Community

Og ikke for mye grinding :)

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eve Online og World of Warcraft er vel de eneste spillene jeg vet om hvor du så å si aldri går tom for ting å gjøre, men begge, som alle andre MMORPGs er ganske repetetative...

Vil nesten si du leter etter noe umulig, for du blir lei av alle spille etterhvert... Eneste som kan holde deg gående er et sosialt community, og det finner du i alle ordentlige MMORPG's

Lenke til kommentar

Eve Online og World of Warcraft er vel de eneste spillene jeg vet om hvor du så å si aldri går tom for ting å gjøre, men begge, som alle andre MMORPGs er ganske repetetative...

Vil nesten si du leter etter noe umulig, for du blir lei av alle spille etterhvert... Eneste som kan holde deg gående er et sosialt community, og det finner du i alle ordentlige MMORPG's

Lenke til kommentar

Gratis sa han jo...

Lite grinding + grei grafikk; bra/greit community = Soul of the Ultimate Nation (sun online)

Husker ikke helt hva siden var (Ikke ijji sin, men en annen..)

Gratis sa han jo...

Lite grinding + grei grafikk; bra/greit community = Soul of the Ultimate Nation (sun online)

EDIT: http://sunonline.webzen.com/

Endret av Synpanic
Lenke til kommentar

DDO: Eberron Unlimited.

Gratis opp til lvl 20 og hovedsaklig bare questing. Har grinda jævlig lite, for å si det sånn.

Personlig elsker jeg spillet, klarte å få ei venninne hekta også, så vi spiller sammen nesten hver dag.

Har nesten ikke tid til WoW lenger :p

Lenke til kommentar

Gratis sa han jo...

Gratis sa han jo...

EDIT: http://sunonline.webzen.com/

Les posten hans en gang til du :) Måtte ikke være gratis, og ettersom jeg gikk tom for ideer innenfor gratis kategorien, fåreslo jeg noe som kostet penger! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...