Gå til innhold

Bad Company 2 - manual for oss som har lastet ned spillet?


Anbefalte innlegg

Har lastet ned Bad Company 2, og trodde det skulle følge med brukermanual eller noe sånt. Men finner det ikke. Det er jo en del problemstillinger som dukker opp, som våpenfunksjoner, spillsystem online (for oss som ikke har spilt så mye BF eller ikke har spilt BF på mange år, som meg).

 

Trenger litt Bad Company for Dummies.

 

Og et spørsmål, som kanskje ikke besvares i manualen: Hvis jeg er snikskytter, finnes det da noen hurtigfunksjon for å stille inn sensiviteten for musa? Når jeg sikter vil jeg gjerne ha lavt som mulig, og når jeg skal bevege meg fort i terrenget ønsker jeg naturligvis høy sensivitet. Hadde spillmus med knapp for hvor sensitiv den skulle være, men den er kaput.

 

PS: Hvis noen skulle være provosert over at spillet er lastet ned, så kan jeg opplyse at det er fra Steam ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for tips. Jeg hadde også G5, tror jeg det var, men den har en svakhet med ledningen.

 

Fikk i går f.eks. en sensorball. Hva er den til? Og hvordan flyr man opp med det radiostyrte helikopteret? Det burde i det hele tatt vært lagt til rette for litt praksis med f.eks. helikopteret, før man ødelegger for en haug andre spillere som forbanner dine elendige flyferdigheter. Det er sånn info jeg trenger, og man skulle vel tro at det finnes en samleside med den slags informasjon?

Endret av AK47
Lenke til kommentar

Prøvde WSAD på det radiostyrte helikopteret. Pluss mus, men jeg fikk det bare til å gå vannrett, ikke vertikalt. Føler meg litt BF-noob akkurat nå :p

Det kommer opp et hjelpevindu når du går inn i alle kjøretøy. F.eks når du begynner å fly UAV'n står det "Press R to go up, Press F to go down" eller noe i den dur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...