Sebboo Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Hei! AVG Free fant to filer i C:/Windows/zipinst.exe heter begge filene.... Som kalles : Trojan horse Downloader.Generic9.BCDY! Når jeg prøver å slette de spør AVG om jeg vil dette for denne handlingen kan skade systemet... Så er det trygt å slette dette? Kan det komme tilbake? Og vis det gjør det hvordan skal jeg gå fram for å fjerne det permanent? Og hva gjør dette viruset? Håper på svar! Mvh Sebboo Endret 10. mars 2010 av Sebboo Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Slett ivei, det har neppe noen stor påvirkning. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Slett ivei, det har neppe noen stor påvirkning. Takk var litt usikker der:) Håper de er borte for alltid:) Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Fila hører normalt til ZipInstaller og så vidt meg bekjent er det ikke andre AV-programmer som detekterer denne. Sannsynligvis er det en falsk positiv (feil melding om malware) fra AVG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå