Manlulu Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Som tittelen sier. Hvor finner jeg allmenfaglig påbygg i sogn og fjordane? Kunne og slegt på de som ligger i oppland Endret 10. mars 2010 av Manlulu Lenke til kommentar
Hole Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ifølge vilbli.no, er det disse skolene som har det. Eid vidaregåande skule Flora vidaregåande skule Hafstad vidaregåande skule Luster vidaregåande skule Mo og Jølster vidaregåande skule Sogndal vidaregåande skule Sygna vidaregåande skule Trodde Firda på Sandane også hadde, men ser ikke sånn ut. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Takker! helt topp! vet ikke om det er for sent å søke seg inn, eventuelt om det er noe jeg kan gjøre om det er for sent, for å komme meg inn et sted? Lenke til kommentar
Hole Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Fristen gikk vel ut 1. mars for å søke. Men det er vel derfor fristen er så tidlig, fordi etternølere kan søke også. Kan vel sikkert ta kontakt med inntakskontoret, eller rådgiveren på skolen din. Eventuelt rådgiver på skole du har gått på, eller den skolen du vil søke på. Kan dog hende du blir bakerst i køen siden det er etter fristen. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 hmm tror jeg må ringe inntakskontoret da isåfall.. går ikke på skole. slik går det når man pluttseli bestemmer seg for å hoppe inn i skolen igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå