bkf_94 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hey blir 16 om noen dager og tentke å feire det på fredag eneste problemet er eg vet ikke hva eg skal gjøre :/ eg har fått tak i et lite festlokale som eg får låne gratis og tenkte å ha med rundt 6-10 venner og finne på noe der.. men hva?? noen forslag til hva eg kan finen på?? Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 å spille kort i sånn 3 - 4 timer blir litt lite men eg kan godt ta det med og LAN tror eg ikke blir noe særlig av. Tenkte vi kunne ha det gøy på andre måter enn data, flere forslag?? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Se film, og spise pizza, ordne en projektor og et greit anlegg kanskje Eller spille noe brettspill, ?? Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Spørs litt hvordan du at kvelden skal bli? Hvis du vil få deg et ligg eller litt annet kos gjør følgende: Ikke server store mengder mat. Bare snacks, chips osv. Skjenk alle med alkohol, og lek leken "Jeg har aldri". Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Få inspirasjon fra "My sweet sixteen" på MTV. Arranger er slik fest, og du får plutselig mange nye bestevenner den kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå