asdfasdf Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Har nettop formatert, og lagt inn de nyeste Catalyst-driverne. Det er forresten norsk WinXP (Proffesjonell). Når jeg skal joine en server, så teller CS ned til 115, og så stopper alt. Må slå av maskinen.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har ikke testet på andre spill. Lenke til kommentar
Samuel Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg har akkurat det samme problemet bortsett fra at jeg faar spilt i ca 10min, da laaser alt seg, og jeg maa starte maskina paa nytt, alt bare klikker faar ikke gjort en dritt, vet ikke hva det kommer av Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Samuel: tror det er veldig mange som har det problemet. jeg hadde det også (i hvertfall noe lignende) på mitt gamle skjermkort. løsningen var å bytte fra openGL til D3D. Da funket det :wink: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ikke så bra som openGL :wink: Dårligere ytelse, flere bugger.. Men det føkket ikke opp min gode gamle Savage4 slik OpenGL gjorde Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 hehe husket da jeg prøvde cs for første gang.. trudde det bare fantes software rendering greierne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå