3.14 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Vi er noen stykker som vurderer å dra på hockey kamp, så er det store spørsmålet. Er det lov å drikke alkohol der (øl). Siden det ikke er lov å gjøre det på fotball kamper så regner vi med at det ikke er lov der heller men kjekt å vite hvis vi drar. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Vi er noen stykker som vurderer å dra på hockey kamp, så er det store spørsmålet. Er det lov å drikke alkohol der (øl). Siden det ikke er lov å gjøre det på fotball kamper så regner vi med at det ikke er lov der heller men kjekt å vite hvis vi drar. kommer ann på om arenaen har sjenkebevilgning det. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 I Norge, så er nok svaret nei, med tanke på at det er mye barn på hockeykamper. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 I Norge, så er nok svaret nei, med tanke på at det er mye barn på hockeykamper. sikker? har vært på arenaer som også brukes til ishockey som har hatt sjenkebevilgning menvet ikke om de har den bevilgningen også ved hockey Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg er ikke 100% sikker, men her i østfold har ikke jeg sett snurten av sjenkebevilgning. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg er ikke 100% sikker, men her i østfold har ikke jeg sett snurten av sjenkebevilgning. så svaret må bli, for å være sikker: ring arenaen som dere skal til og spør. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det høre fornuftig ut, men hockeyforbundet er jo tilsluttet norges idrettsforbund, og jeg tviler på at de vil ha drikking på kamper tilsluttet de. Men om hallen kan ha det vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 I Norge er det helt forbudt med alkohol på alle idrettsarrangementer. På hockeykampene under OL derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå