Gå til innhold

Ingen Surround

Anbefalte innlegg

Har Logitech Z-560 og Audigy Player. Og Surround funker ikke. Har funet før, men etter reinstall er det vekke. Har installert alt på CDen og nyeste drivere. Både i Control Panel - Sound og Creative Mixer står den på 4.1 speakers og Quadrophonic Speakers. Har prøvd å stille på fade på volumboksen uten hell også :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har Logitech Z-560 og Audigy Player. Og Surround funker ikke. Har funet før, men etter reinstall er det vekke. Har installert alt på CDen og nyeste drivere. Både i Control Panel - Sound og Creative Mixer står den på 4.1 speakers og Quadrophonic Speakers. Har prøvd å stille på fade på volumboksen uten hell også :/

hvor er det det ikke er surround. husk at det ikke er alle spill (viss det var det du tenkte på) som støtter det. men de fleste nyere spill gjør det. test med forskjellige spill/program.

når du tester på Sorround Mixer, hører du damen snakke i alle høgtalerene?

Lenke til kommentar
hvor er det det ikke er surround. husk at det ikke er alle spill (viss det var det du tenkte på) som støtter det. men de fleste nyere spill gjør det. test med forskjellige spill/program.

når du tester på Sorround Mixer, hører du damen snakke i alle høgtalerene?

Det er i mp3er det ikke er Surround... Det var derfor jeg syntes var merkelig, siden jeg alltid ahr hatt Surround i disse..

Og jeg hører forresten hu dama i alle 4 høytalerene.. :-?

Lenke til kommentar

jeg har fått akkurat samme problem nå. Finner ikke ut av det. Musikk bare i de to fremste høyttalerene, mens normalt i alle. (samme høyttalere og lydkort som blib)

Har du også lagt inn beta drivere fra tomshardware? kan tenkes at det som er problemet.

Lenke til kommentar
jeg har fått akkurat samme problem nå. Finner ikke ut av det. Musikk bare i de to fremste høyttalerene, mens normalt i alle. (samme høyttalere og lydkort som blib)

Har du også lagt inn beta drivere fra tomshardware? kan tenkes at det som er problemet.

waaaaaiiiit.... Der sier du noe!! Det hadde jeg jo helt glemt ut! Jeg var å skulle laste ned drivere, også var det eneste jeg kunne laste ned var noen dustete betadrivere jeg egentlig ikke ville ha. Og de lastet jeg ned fra tomshardware! Det er nok problemet ja. Skal prøve å uninstallere drittet senere :)

Lenke til kommentar

I vanlig Mp3 avspilling/annen ikke-surround bruk, kommer det ikke lyd i center høyttaleren, bare i left og front høyttalerne.

Hvis du ikke mener at det bare kommer lyd i front høyttalerne da, og ikke bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...