gmoviper Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Noen her inne som eier eller kjenner noen som har en ASUS G73JH og kan fortelle meg litt om hva dems erfaringer er med den? ASUS G73JH 17.3" Full HD Radeon HD5870, Core i7-820QM,6GB RAM,1000GB HDD,Blu-Ray,webcam,W7 Ultimate Har lett etter anmeldelser på nettet, men funnet svært få. Maskinen ligger på 20k http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=586139 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det er sikkert en super pc, asus er kjent for kvalitet og få feil. Her får du det "beste av det beste" til bærbar, men sinnsyk ytelse. Ikke noe du tar med på skolen, men til hjemmebruk og på LAN er den sikkert Uber. Lenke til kommentar
gmoviper Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Har nemlig bestilt meg en og gleder meg som en unge. Desverre så endrer komplett leveringsdatoen i hyt og pine. Men samtidig ser jeg at Multicom Kunshan X8100, om jeg stiller den inn på akkurat samme speccs så kommer den oppi en pris på 25k. Altså 5k mer. Med unntak for skjermkortet som blir da SLI (2 stk): GeForce GTX285M 1GB DDR. Vil da tro at den vil yte langt mye bedre. Men tross det, ønsker jeg fortsatt helst Asus. Som du selv sier så er de kjent for kvalitet og få feil. Det jeg trenger vel er bare en bekreftelse på at jeg gjør en god kjøp for den summen og at jeg ikke vil bli skuffet. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ikke for å gjøre deg usikker, men asus har hatt en del problemer på sine gaminglaptoper. Skal visst være litt problemer på denne også. Sjekk asus sitt forum på Notebookreview.com. Har du vurdert w870 eller w860? Bedre kvalitet og lavere pris. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen som har fått denne PCen? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det er sikkert en super pc, asus er kjent for kvalitet og få feil. Her får du det "beste av det beste" til bærbar, men sinnsyk ytelse. Ikke noe du tar med på skolen, men til hjemmebruk og på LAN er den sikkert Uber. Når du er nervøs for å ta med laptoppen ut av huset er det bedre med stasjonær. Mer ytelse for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå