Gabsterino Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Kjøpte meg en panini kylling i dag og den var det nydeligste jeg har smakt på lenge. Den består av en grov baguette, mozarella og kylling og et krydder... Jeg har utrolig lyst å lage dette hjemme, men vet ikke hva krydderet heter. Noen som vet? Trenger sårt et svar...... Eneste jeg vet er at det er ikke mye krydder, men det er VELDIG sterkt i store mengder.. Endret 10. mars 2010 av Gabsterino Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Sjekka opp dette på jobben i dag! Panini grov kyllingbryst Bakevare, ost, smør, salt, marinert kylling, aromer og majones. Står mye annet der også, men det er innholdet i innholdet Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Bakevare, ost, smør, salt, marinert kylling, aromer og majones. Står mye annet der også, men det er innholdet i innholdet Det er vel innholdet til "aromer" og kyllingmarinaden som er nøkkelen til smaken? Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Bakevare, ost, smør, salt, marinert kylling, aromer og majones. Står mye annet der også, men det er innholdet i innholdet Det er vel innholdet til "aromer" og kyllingmarinaden som er nøkkelen til smaken? Skal se i morgen, tok bilde av innholdsbeskrivelsen, men det ble så utydelig.. ;p Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 det er nok masse MSG (smaksforsterker) i den da dette er hva som gjør mye junkfood tasty Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Og akkurat hva er smaksforsterker? Hvilke stoffer? Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Kjøpte en panini med kylling på Statoil for 2 uker siden. Synst den smakte karri. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Og akkurat hva er smaksforsterker? Hvilke stoffer? MSG. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Faen, jeg finner aldri de der lenger. Det er det eneste jeg kjøper av mat om jeg først skal ha meg en matbit på en bensinstasjon. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 du kan prøve å krydre noe med gastromat krydder og se om det smaker noe av det samme Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Har egentlig mest tro på at det er piri-piri jeg, men finner selvfølgelig ikke det i noen butikker:p Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Stemmer det, skulle fikse innholdsbeskrivelsen.. x) Skal på jobb i dag, skal prøve å huske på det! : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå