Aksel114 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) tenkte å spør om en gangske enkel men veldi irriterene ting: ok, det har seg sånt att jeg har problemer med og få penis stiv/errigert når jeg skal tre den inn i vagina... Penisen blir ikke stiv nokk til og komme inn rett og slett! den blir liksom litt "slapp", altså, erregsjonen går bort. Kan kansje være pga det var første gang jeg skulle prøve? og att en kompis var i samme rom? eller jenta ikke var klar? noen svar på vorfor penis ikke blir "fullt" erigert når den skal inn i vagina?? ja altså, er 14 år btw. noe info dere trenger for og svare, er det bare til og spør. takk for alle serriøse svar Endret 10. mars 2010 av Aksel114 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Stress blir ofte til slappis, for å si det sånn. Kompis i rom? Wtf? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Stress blir ofte til slappis, for å si det sånn. Kompis i rom? Wtf? okai.. ja, kompisen min satt i en sofa på rommet men vi lå under dynen, og la ikke merke til han. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Bruk kondom, slik at du ikke blir pappa av en alder av 14 år....det hadde vært tragisk. Bruk glidekrem, da vil nok snoppen din smekke på plass før du vet ordet av et Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Kanskje du var stressa? Eller kanskje du spiller på den andre siden? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Eller kanskje du spiller på den andre siden? spiller på den andre siden?:O Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Eller kanskje du spiller på den andre siden? spiller på den andre siden?:O Liker det motsatte kjønn, med andre ord. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 tror jeg har funnet svaret.. var sikkert stress pga første gang, også att jeg hadde besøk i samme rommet(A) prøvde en gang til, uten beøsg.. gjikk fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg