Gå til innhold

Kom inn i HMKG, har noen spm.


Heeykon

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg fikk idag et brev fra forsvaret der det stod at jeg ville bli innkalt til Hæren, HMKG i April 2011. Greit nok at jeg kom inn i HMKG, men tidspunktet var ganske dårlig. Det står jeg kan ringe 03003 om jeg ønsker og utsette tjenesten. Kan jeg også ringe 03003 for å fremslynde den? Det mest optimale ville vært å kommet inn nå til sommeren, slik at jeg ikke mister et ekstra år.

 

Noen som har erfaringer med 03003? Hjelper det å ringe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Noen som har erfaringer med 03003? Hjelper det å ringe?

 

 

Ring og si du fikk varsel om planlagt innkallelse, han i telefonen vil ha vite fødselsnummeret ditt, du sier hvor/når du helst vil inn og forhåpentligvis får du det slik du vil.

 

Han i telefonen spurte også meg hvorfor jeg ikke ville inn i januar, og jeg oppga det at to utdanningsår da ville forsvinne.

 

Og det gikk greit :)

Lenke til kommentar

Fikk dette brevet selv idag. Sitter å holder på med en bachelor, og jeg vil IKKE inn, hverken nå eller etterpå. Er det forsatt umulig å slippe uten å gjøre siviltjeneste eller ta med seg hasj første uken? Hadde vært greit å gått om jeg hadde fått innkallelse i høst, før jeg begynte på studier, men nå krasjer det veldig med alt annet jeg har planlagt.

 

Noen som vet om jeg bare kan spørre om å slippe? Trodde det var fullt av folk som ville inn i Garden, men så tar de alikevel inn meg, som ikke har lyst eller behov for noe sånt.

Lenke til kommentar

Fikk dette brevet selv idag. Sitter å holder på med en bachelor, og jeg vil IKKE inn, hverken nå eller etterpå. Er det forsatt umulig å slippe uten å gjøre siviltjeneste eller ta med seg hasj første uken? Hadde vært greit å gått om jeg hadde fått innkallelse i høst, før jeg begynte på studier, men nå krasjer det veldig med alt annet jeg har planlagt.

 

Noen som vet om jeg bare kan spørre om å slippe? Trodde det var fullt av folk som ville inn i Garden, men så tar de alikevel inn meg, som ikke har lyst eller behov for noe sånt.

 

Hvis du er i gang med en bachelor er det jo bare å søke om utsettelse, for så og håpe på at de hopper over deg i kommende år/inntak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...