RunningRiver Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 hei jeg sliter noe veldig med min cs3. etter utallige ganger med reinstallasjon har jeg nå gitt opp nesten. problemet er at når jeg starter photoshop eller en cs3 program så starter ikke programmet slik at jeg får brukt det. det starter med at vinduet kommer opp, men er grått og så står det over at det ikke svarer. Noen som aner hvordan dette kan fikses, for selv skolens Ikt avdeling klarer ikke å fikse dette problemet. Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Antar den er kjøpt og ikke pirat. Avinstaller, reinstaller. Evnt prøv en annen pc. fungerer det og ikke på din etter avinstaller/reinstaller, så ville jeg formatert pc-en. Den trenger en frisk start innimellom. Lenke til kommentar
runniz Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Har opplevd det samme en gang, og fant ut at problemet lå i en plugin jeg hadde. Har du 64bit kan du velge å starte PS enten i 64bits eller 32bit. I 64bit er plugins deaktivert så du kan sjekke om det er det som er problemet. Hvis du kun har 32bit kan du prøve å avinstallere de. Har du ingen plugins kan du bare ignorere denne posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå