Gå til innhold

BK: Kald vintermorgen


Anbefalte innlegg

Heisann! Tok et fotos for noen dager siden og var vel forsåvidt ganske fornøyd med det. Men som mye annet jeg gjør så har jeg ikke noe stor plan før jeg starter, og resultatet er egentlig en ganske tilfeldig sammensetting av valg underveis.

 

Interessert i alskens tilbakemelding, på komposisjon, eksponering, og etter behandling.

 

Komposisjonen er litt underlig. Det ble resultatet av kraftig klipping. Var ikke meningen det skulle være kvadratisk i det hele tatt, men jeg var ikke så fornøyd med forgrunnen, så jeg kappet den av. Jeg endte også med et veldig lyst og grålig bilde. Var innom høy kontrast og mer dramatikk, men falt heller for den rolige og lyse stemningen jeg syntes jeg fikk til.

 

Men... funker det syntes dere?

 

Bildet er forsåvidt allerede publisert her: Colorless

post-184591-1268223710,8377_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Her har jeg særdeles lite å sette fingeren på. Hverken formatet, konverteringen eller de få overeksponerte partiene. Alt kler bildet til å bli et veldig fint og minimalistisk bilde som skaper ro.

Eneste jeg vil trekke fram, er at jeg ville gjerne ha sett mer av bryggen og husene nede til venstre. Jeg føler det blir litt ubalansert å ha det så langt nede til venstre.

 

=)

Lenke til kommentar

Dette funka i aller høysete grad for min del. Og hovedgrunnen til det er nettopp at du har plassert hovedmotivet helt nede i hjørnet. Komposisjonen er det jeg liker aller best med bildet.

 

Hadde vært artig å sett en versjon med litt mer kontrast. Mulig man da helt mister den avslappende og rolige føleslsen, men likevel, hvis det er noe jeg vil sette fingeren på så er det at det virker litt "matt".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...