Orwandel Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg skulle gjerne ha kopiert tekst fra en celle til en annen uten at det påvirker referanser, men hvis jeg bruker ctrl+c og ctrl+v så flyttes også referansene med teksten (det kommer en slik stiplet linje og greier). Er det en hurtigtast som kun kopierer teksten, eller er det en enkel måte å fikse det på? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvilken Excelversjon bruker du? Hva inneholder cella? (den kan ikke inneholde både en formel og en tekst) Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Excel 2000 (Office 2000?) Den inneholder tekst, men tror det er en referanse til alle cellene som blir berørt ved copy/paste. Det er ikke jeg som har laget regnearket. Vet bare at referansene blir rotet til når jeg cop/paster. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Vet du hvor formelfeltet er i Excel? Når du klikker på cella du snakker om, hva nøyaktig står det i formelfeltet? Når du kopierer som du beskriver innledningsvis, hvordan flytter referansene seg, hvordan merker du det? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ctrl + c og "Lim inn" bare verdien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå