Tartan Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg lurer litt på hvaslags symptomer jentene her har fått tidlig i graviditeten sin? Kan man merke noe allerede de første ukene? Og hva skal man se etter? I går og i dag har jeg blitt litt slått tilbake av noen sterke lukter på en måte jeg ikke kan huske å ha gjort før. Jeg VET jeg kan høres paranoid ut, og det er det jeg håper jeg er og Jeg vet også det enkleste er å ta en test, men jeg lurer fortsatt på tidlige symptomer Lenke til kommentar
Tartan Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Hehe jeg innser at dette kanskje var litt feil forum å spørre om dette i Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg fikk ømme pupper, så til de grader ømme pupper, og etter mine beregninger begynte det så og si rett etter befruktning. Lukter merket ikke jeg før litt uti første trimester, men trettheten slo meg som en slegge. På jobb i 8 timer, hjem og legge seg noen timer til samboeren hadde laget middag, tilbringe kanskje 30 min med ham, så måtte jeg gå og legge meg igjen. En kollega av meg merket luktene med det samme, og spydde som en gris fra dag en. Så kort svart, ja, man kan merke symptomer rimelig tidlig, men ikke før det slår ut på en test. Så du burde kunne ta en test med det samme og finne ut av det. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 hva slags lukter er det snakk om? Lenke til kommentar
Tartan Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Takk for flott svar, Nie! Det var snakk om snus, antibac, parfymer og diverse mat- og kroppslukter... Fikk bare en følelse av å bli "kastet bakover" av luktene fordi de traff meg så brått. Men jeg har nå funnet ut at jeg har vært paranoid, for fant akkurat ut at jeg ikke trenger å tenke på en baby i magen min enda Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 ei gravid veninne av meg fant ut at hun ikke takkler taco. di laget mat og ante fred og ingen fare. så kom taco krydderet. hun måtte gå på såverommet å sitte der mens han spiste og lufta. hun takklet det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå