Filmvenn Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nå er det i nærheten av at en besluttning om serien skal få en niende sesong eller ikke. Flere amerikanske medier har begynt å stille spørsmålet kraftig de siste ukene, da NBC blant annet visstnok har fått tilbud om å kjøpe opp 24 fra Fox. Ifølge Variety skal besluttningen om serien skal forsette eller ikke noe som skal bli bestemt i Fox iløpet av denne uka. Så vi kan allerede i morgen kanskje få de første meldingene om Fox velger å forsette eller ikke, om det så kommer ut da. Studio and network execs declined comment -- but it's believed that the final decision will be made in the next day or two. Move is not a huge surprise, but still reps the end of an era for Fox. http://www.variety.com/article/VR1118016256.html?categoryid=14&cs=1 Så hva tror dere? Bra eller ikke? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det er bra om de legger CTU-skoene på hylla. Kvaliteten har dalt, ideer resirkuleres og det er ikke mye man kan gjøre eller vise for å sjokkere seerne lengre. Jeg håper på en to-timers høybudsjettsfilm på kino til å avslutte festen. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har ikke noe imot at de fortsetter, 24 er den eneste TV serien jeg har sett alle sesongene av, jeg elsker det. Syns alle sesongene har vært underholdendes. Men en 24 film hadde ikke gjort noe, tror til og med et spill kunne blitt bra, hvis det blir gjort ordentlig. Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Spill blir å ta i litt for hardt tror jeg. En avslutningsfilm på 2 eller 3 timer derimot kunne funket bra. Er vel på tide å gi seg etter sesong 8 også, er vel grenser for hvor mange atombomber som "kanskje" sprenger i usa. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 24 har allerede hatt et spill. Det var greit spill, men ikke noe nevnverdig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Synes det er greit egentlig. Min desiderte favorittserie opp gjennom som jeg mener har holdt nivået hele veien, forrige sesong var en av de beste spør du meg, men allikevel, ting begynner å bli oppbrukt og det er best å gi seg mens man enda har æren i behold. En avsluttende film for å få vite hva som skjer med Jack hadde dog ikke vært å forakte! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Er vel på tide å gi seg etter sesong 8 også, er vel grenser for hvor mange atombomber som "kanskje" sprenger i usa. De har jo sprengt to allerede. Og der ligger problemet, man kan nesten ikke sjokkere eller overraske lengre. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nå har visst VG fått med seg dette også: " Avisen New York Post, Hollywood-bibelen Variety samt en rekke andre aviser og nettsteder, melder at beslutningen skal være tatt om å sette sluttstrek for den snart 10 år lange actionserien med Kiefer Sutherland i rollen som agent Jack Bauer. Det skal være interne kilder fra TV-settet som har lekket nyheten som garantert kommer til å skuffe fansen verden over." Kilde: Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 hørte dem sa det på p4 også nå nettopp at serien legges ned etter denne sesongen. Jeg hadde mistanke om det så det kom ikke så noen overraskelse Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Kildene til Variety har aldri bekrefta at serien skal nedlegges, bare at besluttningen skal taes denne uka. Oversettelsen til VG er da litt vel merkelig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Kvaliteten HAR jo ikke gått ned nevneverdig da, jeg skjønner det ikke. Denne sesongen har ikke vært dårlig på noen slags måte. Helvete, håper noen kjøper opp 24. Må ha 10 sesonger, er ikke klar for at det skal bli ferdig helt enda. Argh. Endret 11. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Synes det er altfor mange løser tråder til å legge ned hele greia. Man har jo Tony, og han karen Renee torturerte helt på slutten. Vi har jo heller ikke fått vite noenting om hvordan Jack overlevde på slutten av sesong 7. Synes det er svært skuffende at de ikke gjorde mer ut av badguysa i sesong 7 - det er faktisk direkte svakt at vi sitter med disse spørsmålene. Etter det vi fikk vite pirket bare Jack og co i overflaten av de privat militær folka. Sikkert mange andre plot jeg ikke kommer på i farten. Endret 11. mars 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) NBC's Angela Bromstad is a major league 24 fan and is extremely motivated to find a way to get 24 on NBC Haha da prøver NBC å få kjøpt opp 24 for fullt, på en måte uten å gå minus. Lykke til, fordi produksjonen til 24 er for dyr for NBC. Endret 12. mars 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 På én måte syns jeg det er greit at serien avsluttes, at de gir seg mens det enda er topp kvalitet. Samtidig vil jeg jo gjerne ha mer Jack-action, og føler at det ikke er tid for å gi seg helt enda. Hvis NBC velger å kjøpe opp 24 så ønsker jeg dem lykke til og håper virkelig det funker, men det spørs om det blir for kostbart ja. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Synes det er altfor mange løser tråder til å legge ned hele greia. Man har jo Tony, og han karen Renee torturerte helt på slutten. Vi har jo heller ikke fått vite noenting om hvordan Jack overlevde på slutten av sesong 7. Synes det er svært skuffende at de ikke gjorde mer ut av badguysa i sesong 7 - det er faktisk direkte svakt at vi sitter med disse spørsmålene. Etter det vi fikk vite pirket bare Jack og co i overflaten av de privat militær folka. Sikkert mange andre plot jeg ikke kommer på i farten. Tony er antakeligvis i fengsel og Jack overlevde fordi han ble kurert av legene med hjelp av Kim stamceller. Konspirasjonen er vel mer eller mindre avslørt fordi FBI fikk tak i hovedmannen Wilson. Endret 13. mars 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Jeg lurer litt på hva som skjedde med fattern til Jack :hmm:Jeg håper virkelig de bestemmer seg for hvertfall en sesong til. Endret 13. mars 2010 av andi_c Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Han døde på en olje-platform. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Vi så aldri at han faktisk døde, vi så at oljeplattformen ble sprengt i fillebiter, og at han hadde veldig liten sjans til å overleve. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Håpet på 10 sesonger totalt, men Fox har bestemt seg virker det som. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Vi så aldri at han faktisk døde, vi så at oljeplattformen ble sprengt i fillebiter, og at han hadde veldig liten sjans til å overleve. Å det er fremdeles et spørsmål når du kommenterer det på den måten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå