Gå til innhold

24 vil avsluttes denne sesongen, eller ikke?

Anbefalte innlegg

Nå er det i nærheten av at en besluttning om serien skal få en niende sesong eller ikke. Flere amerikanske medier har begynt å stille spørsmålet kraftig de siste ukene, da NBC blant annet visstnok har fått tilbud om å kjøpe opp 24 fra Fox.

Ifølge Variety skal besluttningen om serien skal forsette eller ikke noe som skal bli bestemt i Fox iløpet av denne uka. Så vi kan allerede i morgen kanskje få de første meldingene om Fox velger å forsette eller ikke, om det så kommer ut da.

Studio and network execs declined comment -- but it's believed that the final decision will be made in the next day or two. Move is not a huge surprise, but still reps the end of an era for Fox.

http://www.variety.com/article/VR1118016256.html?categoryid=14&cs=1

Så hva tror dere? Bra eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke noe imot at de fortsetter, 24 er den eneste TV serien jeg har sett alle sesongene av, jeg elsker det. Syns alle sesongene har vært underholdendes. Men en 24 film hadde ikke gjort noe, tror til og med et spill kunne blitt bra, hvis det blir gjort ordentlig.

Lenke til kommentar

Spill blir å ta i litt for hardt tror jeg.

En avslutningsfilm på 2 eller 3 timer derimot kunne funket bra.

Er vel på tide å gi seg etter sesong 8 også, er vel grenser for hvor mange atombomber som "kanskje" sprenger i usa.

Lenke til kommentar

Synes det er greit egentlig. Min desiderte favorittserie opp gjennom som jeg mener har holdt nivået hele veien, forrige sesong var en av de beste spør du meg, men allikevel, ting begynner å bli oppbrukt og det er best å gi seg mens man enda har æren i behold. En avsluttende film for å få vite hva som skjer med Jack hadde dog ikke vært å forakte!

Lenke til kommentar

Nå har visst VG fått med seg dette også:

" Avisen New York Post, Hollywood-bibelen Variety samt en rekke andre aviser og nettsteder, melder at beslutningen skal være tatt om å sette sluttstrek for den snart 10 år lange actionserien med Kiefer Sutherland i rollen som agent Jack Bauer.

Det skal være interne kilder fra TV-settet som har lekket nyheten som garantert kommer til å skuffe fansen verden over."

Kilde:

Lenke til kommentar

Kvaliteten HAR jo ikke gått ned nevneverdig da, jeg skjønner det ikke. Denne sesongen har ikke vært dårlig på noen slags måte. Helvete, håper noen kjøper opp 24. Må ha 10 sesonger, er ikke klar for at det skal bli ferdig helt enda. Argh. :thumbdown:

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Synes det er altfor mange løser tråder til å legge ned hele greia. Man har jo Tony, og han karen Renee torturerte helt på slutten. Vi har jo heller ikke fått vite noenting om hvordan Jack overlevde på slutten av sesong 7. Synes det er svært skuffende at de ikke gjorde mer ut av badguysa i sesong 7 - det er faktisk direkte svakt at vi sitter med disse spørsmålene. Etter det vi fikk vite pirket bare Jack og co i overflaten av de privat militær folka. Sikkert mange andre plot jeg ikke kommer på i farten.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
NBC's Angela Bromstad is a major league 24 fan and is extremely motivated to find a way to get 24 on NBC

Haha da prøver NBC å få kjøpt opp 24 for fullt, på en måte uten å gå minus. Lykke til, fordi produksjonen til 24 er for dyr for NBC.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

På én måte syns jeg det er greit at serien avsluttes, at de gir seg mens det enda er topp kvalitet. Samtidig vil jeg jo gjerne ha mer Jack-action, og føler at det ikke er tid for å gi seg helt enda. Hvis NBC velger å kjøpe opp 24 så ønsker jeg dem lykke til og håper virkelig det funker, men det spørs om det blir for kostbart ja.

Lenke til kommentar

Synes det er altfor mange løser tråder til å legge ned hele greia. Man har jo Tony, og han karen Renee torturerte helt på slutten. Vi har jo heller ikke fått vite noenting om hvordan Jack overlevde på slutten av sesong 7. Synes det er svært skuffende at de ikke gjorde mer ut av badguysa i sesong 7 - det er faktisk direkte svakt at vi sitter med disse spørsmålene. Etter det vi fikk vite pirket bare Jack og co i overflaten av de privat militær folka. Sikkert mange andre plot jeg ikke kommer på i farten.

Tony er antakeligvis i fengsel og Jack overlevde fordi han ble kurert av legene med hjelp av Kim stamceller. Konspirasjonen er vel mer eller mindre avslørt fordi FBI fikk tak i hovedmannen Wilson.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...