Gå til innhold

Trenger hjelp og råd! N900 vs N97 vs HTC vs PDA/ i PAQ Trenger Telefon, notisbok, almanakk og pc i ett.

Anbefalte innlegg

Hei.

Ser det er veldig mange oppdaterte innen dette området.

Trenger noe bistand og evt erfaringer, er veldig gira på en N900, men jeg trenger en "sak" som funker som telefon, notisbok/ almanakk, pc.

Ser for meg tastatur da jeg har en følelse av at en touch skjerm vil bli en klundrete opplevelse.

Hadde en grei opplevelse med N95 etter mitt bruk den gang intill skjerm tok kvelden.

Men den ble altfor lite notisbok/ almanakk/ 7.sans og pc.

Har sett på mange typer men har ALTFOR lite greie på dette.

PDA, i PAQ, N900.

Setter pris på litt hjelp her.

Endret av stnordsv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt N900 i 3-4 dager så jeg kan svare litt ut ifra den begrensede erfaringen jeg har. Den har en grei kalender, men jeg har hatt bedre, så den oppfyller ihvertfall ikke alle mine krav der. Men det er jo detaljer som å kunne registrere ulike typer avtaler/hendelser, slik som bursdager etc, kunne gjenta f.eks to ganger pr. uke, hver tredje uke og sånne litt mer odde ting. Men bokmerket på startskjermen er kjempefint. Tastaturet går greit å skrive med og jeg tror det går enda bedre med litt tilvenning. Veldig greit med egne kanpper for de særnorske bokstavene.

Jeg er spesielt fornøyd med et program der jeg kan skrive notater rett på skjermen med pennen, altså skrive i håndskrift, veldig greit når ting skal gå litt kjapt. Husker ikke om dette var i telefonen eller om jeg lastet det ned. Og nedlasting av programer er superenkelt, det er egen link til det på mobilen. Bortsett fra vanskelig installasjon og konfigurering av MMS, så synes jeg telefonen er veldig enkel og lettfattelig i bruk og jeg digger den ihvertfall ;)

For meg er det veldig mye PDA over N900, men er litt usikker på om det er mulighet for å lese/redigere worddokumenter(eh open office kanskje ;) ) i den, har ikke sjekket ut det ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...