eLang Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 NRK nettradio har sluttet å virker i Firefox. Virket jo før, lurer på om det ble slik etter siste oppdatering. Spilleren kommer opp, men ikke noe lyd. Virker i andre nettlesere på maskinen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Får den faktisk ikke til å fungere her heller i både Firefox og Internet explorer, testet nettradioer andre plasser og disse fungerer fint, muligens et lokalt problem hos Nrk? Åpner du adressen direkte i medie-spilleren din via Url så får du opp sendingen, så det kan nok være en plugg-inn problem med IE / firefox eller script feil. Endret 10. mars 2010 av Malvado Lenke til kommentar
eLang Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Mener den ikke har virket på ett par uker. Virker fint i IE8. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg gikk inn på http://www.nrk.no/radio/ klikket på NETTRADIO og den poppet opp med en gang. Ingen problemer med min FF 3.6 Lenke til kommentar
eLang Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg gikk inn på http://www.nrk.no/radio/ klikket på NETTRADIO og den poppet opp med en gang. Ingen problemer med min FF 3.6 Hvilket OS kjører du? Jeg: Win7 x64 Lenke til kommentar
Palme Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Her er det god gammel WinXP. Såvidt jeg kan se bruker den Windows mediaplayer 9 Lenke til kommentar
eLang Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Hmm. Den virker når jeg går inn på p3 sine sider og åpner nettradioen derfra, men det virker ikke fra forsiden til nrk. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hmm. Den virker når jeg går inn på p3 sine sider og åpner nettradioen derfra, men det virker ikke fra forsiden til nrk. Faktisk samme her, både på Firefox og Internet explorer. Vi kjører samme os Windows 7 64Bit så jeg antar at det er dette som gjør det. Ikke så farlig når man kan åpne den direkte i medieplayeren, men uansett irriterende. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ser ut som det kan løses enkelt om man vet hvordan : Lenke til kommentar
eLang Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Ser ut som det kan løses enkelt om man vet hvordan : Dette ga ikke noe resultat. Hos meg var alle avhuket, og jeg prøvde kun den du viste til uten at noe skjedde... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ser ut som det kan løses enkelt om man vet hvordan : Dette ga ikke noe resultat. Hos meg var alle avhuket, og jeg prøvde kun den du viste til uten at noe skjedde... Hmm, prøv å laste ned følgende plugginn : http://www.fxsound.com/dfx/index.php Lenke til kommentar
eLang Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 LØST Volum knappen i spilleren nullstilles ved åpning og ved kanalskifte. Ser bare ut til å være et problem i Win7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå