TomWhittaker Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Aaaaaaaaaah, det er faen så deilig å slå det drittlaget! AAAAAAHPDIFHN! ASEDHpin! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Flere som måtte skifte undertøy? Fy faen i helvete så deilig. Jeg hylte som en stukken gris når Bendtner gålla. Så uvirkelig deilig. Nå tar vi ligaen gutter. Elsker avataren din, TomW. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Elsker avataren din, TomW. Takk det samme! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Flere som måtte skifte undertøy? Fy faen i helvete så deilig. Jeg hylte som en stukken gris når Bendtner gålla. Så uvirkelig deilig. Nå tar vi ligaen gutter. Elsker avataren din, TomW. nei, men kunne gjort seg med noen halspastiller nå fy så deilig det var å vinne. Herlig at Bendtner fikk ballen inn. Var en skummel kamp men det gikk bra heldigvis. Men herregud kor stygt av linjedommer å ikke se at han spilleren var i offside når han datt i 16m og fikk straffe.. Irriterendes. Kosta Arsenal nesten en seier. Får håpe West ham neste helg går bra Endret 13. mars 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Så målet igjen nå, og det var helt annerledes enn hvordan jeg husket det. Jeg fikk det for meg at Bendtner kranglet seg igjennom og skøt i vinkelen. Tror jeg mista bevisstheten et øyeblikk rett og slett. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Gikk rett ifra en nervepirrende brann kamp til en nervepirrende andre omgang av arsenal kampen. Var et helvete fram til DK skårte! Oh happy day! Folkene på puben gikk av frustrasjon når vi jublet som vi gjor Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Takk til Bendtner for å ødelegge en ellers fin kveld... Begynner å lukte Arsenal gull, noe som jeg setter på pinlig-kontoen for både Untied og Chelsea. Om Arsenal vinner ligaen blir jeg ekstremt imponert over Wenger, samtidig som SAF og Ancelotti bør se seg selv i speilet for å ta tapt mot en mye svakere motstander over fuckings 38 kamper. Tipper dere er tilbake i 4'er striden neste sesong, akkurat som jeg forutså med Liverpool (som var mye mer overbevisende enn Arsenal anno 2010) i fjor. Dette er en ekstremt god mulighet til å vinne ligaen og det er en mulighet jeg ikke tror Arsenal får på et par sesonger igjen. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 haha, ser ut som en Bærumsgutt =S Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Game: Hva taler for at Arsenal er tilbake i kampen om fjerdeplassen neste sesong? Å si at vi har overprestert denne sesongen er direkte feil. Vi har kun tapt mot United og Chelsea, vi har ingen viktige spillere som blir tynget av alder, og vi har spilt store deler av sesongen uten RvP. Dessuten har vi en legende av en manager som har bygd et nytt lag fra grunn som nå kjemper om PL-gull. Arsenal er et topplag og hører hjemme i gullstriden, så jeg ser ikke hva du legger til grunn for at vi skal kollapse. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Sitter ofte og tenker hvordan vi hadde gjort det med RVP. Syke stats før og etter! Arsenal er et toplag, eneste er at vi kansje har den tynneste stallen av topplagene. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Break our legs, ignore our offside traps, do whatever you want... this is ARSENAL! WE WILL WIN! Fantastisk assist av Denilson Bendtner sitt mål var ikke enkelt i det hele tatt. Nasri må jo være litt sliten, han har løpt som faen i tre kamper på rad eller noe sånt. Håper at vi får Song, Fabregas, og Rosicky tilbake til neste uke, slik at Eboue\Sagna og Nasri can chille litt. Det hadde vært fantastisk om vi hadde klart å vinne CL, MEN det er ligaen som absolutt ingen trodde at vi kunne vinne. Hvis vi hadde sagt til noen som helst i fjor at vi skulle være rett på toppen av PL i mars etter å ha slått Hull borte med en Denilson assist og et Bendtner mål, ville de bare ha ledd av oss. For en historie vi er i ferd med å være i stand til å fortelle videre generasjoner av Arsenal fans. Wenger er rett og slett et geni. Endret 13. mars 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Sitter ofte og tenker hvordan vi hadde gjort det med RVP. Syke stats før og etter! Arsenal er et toplag, eneste er at vi kansje har den tynneste stallen av topplagene. Tenker ofte hvordan vi hadde gjort det uten kronsik skadete spillere selv. Vi har så mange skader at enkelte til og med er glemt. Husker dere Owen Hargreaves? Hegland: Fordi dere har den svakeste troppen. Dere har heller ikke overprestert, det er United og Chelsea som har underprestert og ikke minst har tapt seg voldsomt siden foregående sesonger. Har skrevet dette i månedsvis nå og kan gjenta meg selv; Det laget som vinner PL, uansett om det er CFC, United eller Arsenal gjør det uten å overbevise og kommer ikke til å bli husket som et spesielt godt lag. Jeg er skuffet over nivået på topp4 lagene i år, selv om de samme lagene (-LFC) fortsetter å imponere i CL. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 I løpet av en sesong spiller hvert lag 38 kamper. Det laget som kommer best ut av det er det beste laget i PL, uansett hvordan du vrir og vender på det, The Game. Men jeg vil tro at du bare er ute etter å provosere, som vanlig. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Gratulerer med en herlig seier, folkens. Dette var en slitekamp, men vi greide det!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Game: Hva taler for at Arsenal er tilbake i kampen om fjerdeplassen neste sesong? Å si at vi har overprestert denne sesongen er direkte feil. Vi har kun tapt mot United og Chelsea, vi har ingen viktige spillere som blir tynget av alder, og vi har spilt store deler av sesongen uten RvP. Dessuten har vi en legende av en manager som har bygd et nytt lag fra grunn som nå kjemper om PL-gull. Arsenal er et topplag og hører hjemme i gullstriden, så jeg ser ikke hva du legger til grunn for at vi skal kollapse. Det er jo feil. Vi har tapt 6 kamper. Du glemte City og Sunderland. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Game er og vil alltid være et troll for oss goonere Jeg synes heller at vi er flinke til å underprestere enn dem. Spesielt når vi har vunnet noe stort og blir arrogante og slappe i neste kamp. Også mot fysiske klubber med bedritne dommere. Game har tydeligvis glemt at vi var mye bedre enn dem i første kamp, de filma seg til seieren samt übertabbe av Diaby. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) I løpet av en sesong spiller hvert lag 38 kamper. Det laget som kommer best ut av det er det beste laget i PL, uansett hvordan du vrir og vender på det, The Game. Men jeg vil tro at du bare er ute etter å provosere, som vanlig. Jesus. En sannhet med modifikasjoner, men laget som vinner ligaen gjør det alltid fortjent. Jeg skriver bare at laget som vinner, det gjelder også evt United, ikke har imponert noen. Men jeg lurer; Om Arsenal vinner ligaen (mye mulig at de gjør) mener dere da at Arsenal er et bedre lag enn United og Chelsea? Det har vi vel de siste årene tilgangs sett at de ikke er. Det er ikke for å provosere, det er sannheten, selv om den svir. Når jeg i tillegg kritiserer egen klubb regner jeg nesten med at du selv kaller å skille mellom realitet og trolling? Ikke så lett kanskje? Fox: Ja, dere var bedre i én ussel kamp - en kamp dere likevel tapte. Var ikke veldige lenge før det vi knuste dere ut av CL over to kamper som et juniorlag, ikke glem det. Kampen på OT som ble 1-0 var en maltraksjon, for å ikke snakke om bortekampen. Året før det igjen vant vi 4-0 i FAC (uten Ronaldo) bla. Så ikke kom her og kom her. Endret 14. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Buuuh, knuste dere oss i CL? Vil heller kalle det for flaks. Én tabbe av Gibbs, etterpå ble vi nødt til å presse. Derav mange baklengsmål. Trodde at du var motstand av statistikk, men jeg tar visst feil. Arsenal hører til absolutt i topp 3, og kan vinne ligaen når som helst. Vi trenger bare det lille ekstra, nemlig dommer på vår side. Noe som dere benytter fullstendig. Ellers er Chelsea og Man.Utd ikke mye bedre enn Arsenal, det er en kamp om førsteplass mellom alle tre. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Hehe, takk for et morsomt (fordi det var dårlig) forsøk på provosere Fox. Om du er snill gutt, skal jeg sende deg den hemmelige oppskriften min på PM. Men for all del. Lev i den lille boblen deres og nyt sesonginnspurten Om United feiler, håper jeg Arsenal tar gullet. Heller det enn at rubelroman og hans rentboys "vinner" noe som helt. Sånn sett er jeg faktisk glad for at dere hang dere med i gullstriden denne sesongen . Endret 14. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå