Gå til innhold

Murer jobbmuligheter...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan nok lett får deg jobb innen salg av byggevarer (mur og flis produkter). Brann isolatør tror jeg ikke er noe og satse på om du tenker på lønn og arbeidsforhold. Brannsikring krever i dag ikke noe fagbrev så hvem som helst kan egentlig bli det. (En brann isolatør tjener om lag 150-170 kr timen alt etter hvor lang erfaring han har. Mens som murer bør du ligge på rundt 200 kr timen.

Lenke til kommentar

Jeg snakket om vanlig håndtverker lønninger Trondheim. I Oslo er lønninger noe høyere enn i Trondheim. Jeg snakker ikke om tariff lønn etter som den mest sannsynlig ligger på rundt 160 kr timen. Uansett styr unna små useriøse bedrifter men den kroknese sjef. Søk deg jobb i ett større firma der ingen klager på att du er organisert og du får jobbe akkord.

 

Etter som du sier du er utdannet murer regner jeg med at du har fagbrev.Har du ikke fagbrev(svennebrev) kan du ikke kalle deg murer og forvente samme lønn som de som har fagbrev

Endret av iron_knuckle
Lenke til kommentar

Du kan jo bli snekker for et midre firma siden du har jo bygg erfaring :)

Her hvor jeg bor er det mange små firma :)

 

Tror ikke jeg ville ha satset på det. Skal man ta svennebrev som tømrer tar det minst 4 år.

mente vell tører hvis du tenkte på sånn i industri :) men kjenner noen folk som har fått jobb innen dette uten noe fagbrev :) mange av disse har da fått inne forskalings snekring da :) men ikke alle :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...