Gå til innhold

Irriterende bredbånds bokser - hvordan få de bort?


Anbefalte innlegg

Har en maskin med Vista Business. Hver gang jeg slår på dataen så kommer de boksene jeg har postet under opp. Først kommer den ene, så kommer den andre. Og hver gang jeg trykker bort den andre så kommer den bare tilbake igjen. Får ikke de bort, og hvis de går bort så kommer de bare tilbake helt uten videre. Jeg bruker ikke de boksene til å logge på med. har aldri brukt de til noe. Har forsøkt å få noen som er mer datakyndig enn meg til å få de bort uten resultat. Så er det noen der ute som kan hjelpe meg? Vil helst slippe å reinstall windows.

 

 

wrykoo.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå satt jeg bare her å prøvde meg fram litt. Trykket på instillinger på den siste boksen også deaktiver nettverkstilkobling. Etter det har alt vært stille, så får se om det var nok.

 

Har canal digital, også thomson et eller annet. Men jeg bruker trådløs router da. Hadde samme problemet hjemme der jeg bodde før. Da sto den koblet rett i routeren. Hadde nextgentel da. Problemet forsvant ikke når jeg flyttet og fikk trådløs. Har alltid vært slik. Men får se om det jeg gjorde nå hjalp. Hvis ikke får jeg gi beskjed her igjen. =)tusen takk Perril. =)

Lenke til kommentar

Etter det jeg veit så må pppoe deaktiveres på modemet ditt.

Og et raskt søk på google, sier det samme.

 

EDIT: altså dsl modemet, mulig den er stilt inn på pppoe av en eller annen grunn.

Hæh? Da tror jeg du må undersøke litt mer. For uten PPPOE/PPPOA så vil han ikke få internett. Det er aktiverseringsprossesen til modemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...