Gå til innhold

Oversettelse av kinesisk tekst?

r2d290

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han skreiv ikkje akkurat det ein kan kalla fint, so det var ikkje lett å finna ut kva det står. Dette er i alle fall det eg klarte å kjenna igjen av teikn. X står for det eg ikkje fann. A, B, C osb. står for det eg kanskje fann (sjå merknad under):

XXXX一XX

XXXA一XC

B是心X一XX

X尔X尔一XX

不C不X者小人也

XXX信XX人也

XXXXXX夫也

XX失者X奶他

XX人也

XX男人也

挪威女人国X

A: 门 med noko inni, eg vil tru at det er anten 间 eller 问. Eg trur helst 问, som tyder å spørja.

B: Kan vera anten 口 (munn, opning) eller 囗 (oppreist, skalla)

Dei to siste linjene har noko med gutar og jenter å gjera. Dei teikna eg har funni på siste linja tyder i alle fall «norske jenter» etterfulgt av 国 (rike, land, stat osb.).

C: Ser ut som anten 仏 (Buddha) eller 亿 (mange, hundre millionar).

Eit teikn som er mykje nytta i teksten er 也, som tyder òg. På femte linje står 小人, som tyder liten person, person med lav status eller ond person. Det er nedsetjande.

Oppdatert: fant eit teikn til.

Endret av 9E2
Lenke til kommentar

Takk skal du ha du :) Mange X-er der, men skjønner at kinesiske tegn på en vegg kanskje ikke er det beste man kan tyde. Har null innsikt i hvordan kinesiske tegn er bygd opp.

Men det at det at man "ikke akkurat kan kalle det fint" gjenspeiles nok i hendelsesforløpet. Tror han var litt amper. Var bare en del folk som var nyskjerrig på hva som sto.

Får si ifra hvis det er flere X-er som kan oversettes da :D

Takk for hjelpen så langt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...