r2d290 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Heisann Var en kineser som fant ut at han skulle pynte veggen på skolen. Noen som klarer å tyde hva som står? Lenke til kommentar
9E2 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Han skreiv ikkje akkurat det ein kan kalla fint, so det var ikkje lett å finna ut kva det står. Dette er i alle fall det eg klarte å kjenna igjen av teikn. X står for det eg ikkje fann. A, B, C osb. står for det eg kanskje fann (sjå merknad under): XXXX一XX XXXA一XC B是心X一XX X尔X尔一XX 不C不X者小人也 XXX信XX人也 XXXXXX夫也 XX失者X奶他 XX人也 XX男人也 挪威女人国X A: 门 med noko inni, eg vil tru at det er anten 间 eller 问. Eg trur helst 问, som tyder å spørja. B: Kan vera anten 口 (munn, opning) eller 囗 (oppreist, skalla) Dei to siste linjene har noko med gutar og jenter å gjera. Dei teikna eg har funni på siste linja tyder i alle fall «norske jenter» etterfulgt av 国 (rike, land, stat osb.). C: Ser ut som anten 仏 (Buddha) eller 亿 (mange, hundre millionar). Eit teikn som er mykje nytta i teksten er 也, som tyder òg. På femte linje står 小人, som tyder liten person, person med lav status eller ond person. Det er nedsetjande. Oppdatert: fant eit teikn til. Endret 11. mars 2010 av 9E2 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Takk skal du ha du Mange X-er der, men skjønner at kinesiske tegn på en vegg kanskje ikke er det beste man kan tyde. Har null innsikt i hvordan kinesiske tegn er bygd opp. Men det at det at man "ikke akkurat kan kalle det fint" gjenspeiles nok i hendelsesforløpet. Tror han var litt amper. Var bare en del folk som var nyskjerrig på hva som sto. Får si ifra hvis det er flere X-er som kan oversettes da Takk for hjelpen så langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå