cool_boy Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 jeg skjønner vitsen.. men skjønner ikke vitsen med å klage over en pc som bråker mer enn la oss si 25db.. litt av vitsen med pc'n er jo lyden..bråker den en del høres den kraftigere ut samme med en bil.. du føler ikke du har en "killer" bil når den er helt stille..må jo høre litt dur fra motoren vettu.. :wink: skjønner at folk vil ha en stille pc,men å klage over at pc'n bråker når den såvidt når 20db er jo litt dumt da.. synspunkter? noen enige i den bilgreia?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 tror ikke det, nei. hvor mye viftene bråker, har fint lite med hvor kraftig prosessoren er. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 I mitt tilfelle har jeg kjøpt nye vifter for å få sove om natta.. Yup samme her. Har ikke noe problem når det gjelder støy om dagen når eg surfer men det er verre når maskinen er på om natten og laster ned. Har blir liksom det ekstra høy da alt annet er så stille. /me holder på å bli gal av støyen. Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 tror ikke det, nei. hvor mye viftene bråker, har fint lite med hvor kraftig prosessoren er. greit du skjønner ikke.. ville du hatt en helt stille bil? eller ville du hatt en som var litt "grom" som folk hørte at hadde litt effekt under panseret? Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har ikke noe særlig problemer med støy, men så har jeg heller ingen deltaer. Tror CPU-vifta ligger på ¨35dB, resten aner jeg ikke. Eneste grunnen til at jeg gjerne ville hatt PC'en "lydløs" er at når jeg skal spille musikk lavt når jeg skal sove, er det begrensa hvor lavt jeg kan spille, og fremdeles ha noe særlig god lyd, ettersom den da må overdøve viftene først. 35dB er såpass lite at det er ikke noe problem på dagtid. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 tror ikke det, nei. hvor mye viftene bråker, har fint lite med hvor kraftig prosessoren er. greit du skjønner ikke.. ville du hatt en helt stille bil? eller ville du hatt en som var litt "grom" som folk hørte at hadde litt effekt under panseret? Er faktisk du som ikke skjønner nå.. Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 vel.. glem hele greia da Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 jeg har en 60mm delta. å jeg syntest. ikke det er ille. Lenke til kommentar
already-dead Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 den som jeg sitter med nå er så stille at jeg må legge øret inntill for å høre om den arbeider, det er veldig plagsomt, for den har en tendens til å frosse, jeg kan ikke høre om den jobber eller ikke Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 tror ikke det, nei. hvor mye viftene bråker, har fint lite med hvor kraftig prosessoren er. greit du skjønner ikke.. ville du hatt en helt stille bil? eller ville du hatt en som var litt "grom" som folk hørte at hadde litt effekt under panseret? ppl want something special they want it make noise like a harly davidson!!! noen som husker nvidia videon med fx5800 ultra ^^ ikke akkurat helt nøyaktig det de sa da men jeje :oops: folk som tror noe må bråke mye for å være bra er skeive (no offence) Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Stille vifter ja, det er tingen. Sånn som den ene Papst'en jeg har til å kjøle harddisk med. For et par timer siden så var den så stille at jeg brant meg på harddisken (den hadde stoppet). Bytter ut stort sett alle vifter med vannkjøling nå snart. Vifter bråker og gjør vondt (når man nesten mister fingern pga. fokling med ei vifte i fart ) Henning Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Bråkete pc er stress! Lydløs pc er tingen! Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Bråkete pc er stress! Lydløs pc er tingen! PC'n blir jo mer og mer en integrert del av husholdet, hjemme hos meg styrer jeg nå TV, musikk, bilder og film med denne. da er det selvfølgelig et ønske at den hverken skal sees eller høres. Et O.C. monster som står og hyler i 45dB har en veldig dårlig kone-faktor (for de av oss som har disse.. konene altså). Enten får man lage et Data-rom med overføring ellers så får driten være stille (og se pen ut). PC'n skal brukes, men hverken sees eller høres. spill-PC'r derimot.... det er en helt annen sak...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå