Gå til innhold

har folk som bruker stille vifter dårlige ører?


Anbefalte innlegg

bare lurer på en ting..

 

 

ikke for å virke frekk eller no,men jeg skjønner ikke helt det med 12db vifter og regulering.. hva er vitsen?

 

så jeg lurer på..

 

takler dere ikke litt lyd fra pc'n? må den være helt stille så du ikke hører den? :p

 

"lyden er halve opplevelsen.." vettu

 

dere klager jo over vifter med støynivå over f.eks 25db..dette er jo ikke allverden!

 

men jeg er helt enig i at en stille pc er digg å ha,og skulle gjerne hatt min litt mer stille=)

 

hva er akseptabelt støynivå for dere brukere på forumet?

 

dette er ikke ment som et kverulerende innlegg,men mer som et rop om hjelp..hehe :lol:

 

kan dere foreslå en "billig" ribbe og vifte..som skal klare å takle en p4 2.4ghz overklokket til rundt 3 ghz..og som kjøler godt..

 

takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn er det for meg og, har ingen problemer med mye støy fra pc'en, men jeg skal innrømme jeg nesten begynner å le hvær gang jeg slår av pc'en, det blir en sinnsyk forskjell, spesielt om jeg har tv'en på.

Blir så meget mye bedre lyd, pga av alt støyet som ikke er det lengere.

 

Edit: det er sensur-fuksjon på forumet.

Lenke til kommentar

ikke for å virke frekk eller no,men jeg skjønner ikke helt det med 12db vifter og regulering.. hva er vitsen?

 

men jeg er helt enig i at en stille pc er digg å ha,og skulle gjerne hatt min litt mer stille=)

 

hvorfor det, hvis du ikke skjønner vitsen?

 

kan dere foreslå en "billig" ribbe og vifte..som skal klare å takle en p4 2.4ghz overklokket til rundt 3 ghz..og som kjøler godt..

 

boxed vifte klarer et par hundre mhz overklokking uten problemer.. min 1.8ghz cpu gikk fint opp til 2.4ghz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...