ListeKlovnen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Er ikke helt sikker på om dette er riktig del av forumet å poste på, men jeg prøver. Correct me if I'm wrong Jeg lurer altså på om det er mulig for noen og få laget et clan bilde til modern warfare 2. Noe i denne duren: (bildet under) Om det var mulig å få det litt glattere. All reklamen trenger for all del ikke og være der. Kanskje en "Claymore" eller noe istedet. Også om det var mulig å få det Norske flagget blaffrenes opp fra nederst høyre og venstre side. Navnet til personen (eller brukernavnet) skal selfølgelig få lov til og være med, vis den ønsker det. Ellers kan dere fritt velge selv hva dere syns passer. Takk på forhånd. Liste Klovnen. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Er ikke helt sikker på om dette er riktig del av forumet å poste på, men jeg prøver. Correct me if I'm wrong Jeg lurer altså på om det er mulig for noen og få laget et clan bilde til modern warfare 2. Noe i denne duren: (bildet under) Om det var mulig å få det litt glattere. All reklamen trenger for all del ikke og være der. Kanskje en "Claymore" eller noe istedet. Også om det var mulig å få det Norske flagget blaffrenes opp fra nederst høyre og venstre side. Navnet til personen (eller brukernavnet) skal selfølgelig få lov til og være med, vis den ønsker det. Ellers kan dere fritt velge selv hva dere syns passer. Takk på forhånd. Liste Klovnen. Er det lov å komme med et forslag uten det bildet? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Selvfølgelig! Fant ut at bildet jeg lagde først, ble litt Paint'ish så jeg prøvde på et annet eksempel nedenfor, men bare kom med forslag! Tusen takk! Endret 10. mars 2010 av Liste klovnen Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Her er en start i hvert fall... Hva syns du? Jeg er ikke så veldig pro Endret 10. mars 2010 av TheXboxFreek Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Den var veldig bra! Skal se litt etterhvert vis jeg får inn noen flere bilder Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Den var veldig bra! Skal se litt etterhvert vis jeg får inn noen flere bilder Jeg kan forandre den hvis det er noe du vil ha med og noe du vil endre Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Er det mulig om du kan få endra skrifta litt? Til litt større og ikke en grønn farge? Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Den var veldig bra! Skal se litt etterhvert vis jeg får inn noen flere bilder Hvilken farge da? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Tjaa, svart, rød eller blå kanskje? Vis du får til skriftypen litt mer electrish så hadde det vært fint. Og en ting til, får du til UCoN bokstavene også inn der? ellers bare å fylle på med det du vil Takk Endret 10. mars 2010 av Liste klovnen Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Tjaa, svart, rød eller blå kanskje? Vis du får til skriftypen litt mer electrish så hadde det vært fint. Og en ting til, får du til UCoN bokstavene også inn der? ellers bare å fylle på med det du vil Takk Hvis jeg skal ta rød og blå i skriften, forsvinner skriften på en måte... Meningen er at det skal være en liten "ære" i bildet, hvis du skjønner. Grønn skrift tok jeg bare fordi det var det første jeg kom på ;P Endret 10. mars 2010 av TheXboxFreek Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 jaja, får du laget den litt større med UCoN bokstavene da? Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Noe sånt? Endret 10. mars 2010 av TheXboxFreek Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Ja! Men kan du få med både UCoN, og "United Claymores of Norway"? Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja! Men kan du få med både UCoN, og "United Claymores of Norway"? Jeg aner ikke hvordan jeg skal få det ryddig med å ha skriften over det blå, så da må det bli sånn. (i følge meg) Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Sorry, men det er alt jeg kan komme med nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå