Gå til innhold

Alarm hver 14 dag

Anbefalte innlegg

Nå som nav har byttet ut rehabliteringspenger med arbeidsavklaringspenger må jeg sende meldekort hver 14 dag. Kunne tenkt meg et hjelpemiddel for å huske å sende inn, er det mulig å bruke windows? Eller noen som vet om et tillegsprogram som gjør det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Windows har en innebygd scheduler. Control panel - scheduled tasks

Det du enkelt kan gjøre er å lage en tekstfil med innhold, lagre denne, gå til scheduled tasks og lage en ny task som skal kjøre en gang pr. 2. uke. Her peker du bare på tekstilen du har laget, så vil den dukke opp på skjermen til det tidspunktet du har satt.

Lenke til kommentar

Det du enkelt kan gjøre er å lage en tekstfil med innhold, lagre denne, gå til scheduled tasks og lage en ny task som skal kjøre en gang pr. 2. uke. Her peker du bare på tekstilen du har laget, så vil den dukke opp på skjermen til det tidspunktet du har satt.

Jeg har vista, finner ikke noe scheduled tasks her.

Lenke til kommentar

Jeg har vista, finner ikke noe scheduled tasks her.

Denne hyggelige manne viser deg hvordan:

scheduled tasks in vista

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...