N* Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nå som nav har byttet ut rehabliteringspenger med arbeidsavklaringspenger må jeg sende meldekort hver 14 dag. Kunne tenkt meg et hjelpemiddel for å huske å sende inn, er det mulig å bruke windows? Eller noen som vet om et tillegsprogram som gjør det? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Fleste mobiler har jo kalender/alarm. Bare skriv inn et begivenhet i kalenderen så velger du "gjenta hver 14nde dag". Endret 10. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg har den billigste mobilen de hadde, den har ikke kalender og klokkealarmen funker bare en dag om gangen. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Windows har en innebygd scheduler. Control panel - scheduled tasks Det du enkelt kan gjøre er å lage en tekstfil med innhold, lagre denne, gå til scheduled tasks og lage en ny task som skal kjøre en gang pr. 2. uke. Her peker du bare på tekstilen du har laget, så vil den dukke opp på skjermen til det tidspunktet du har satt. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hadde vel vært lettere å installere en Gadget med kalender alarm funksjon? Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Windows har en innebygd scheduler. Control panel - scheduled tasks Det du enkelt kan gjøre er å lage en tekstfil med innhold, lagre denne, gå til scheduled tasks og lage en ny task som skal kjøre en gang pr. 2. uke. Her peker du bare på tekstilen du har laget, så vil den dukke opp på skjermen til det tidspunktet du har satt. Jeg har vista, finner ikke noe scheduled tasks her. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 har du ikke Windows Calender på pcen din ? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Windows har en innebygd scheduler. Control panel - scheduled tasks Det du enkelt kan gjøre er å lage en tekstfil med innhold, lagre denne, gå til scheduled tasks og lage en ny task som skal kjøre en gang pr. 2. uke. Her peker du bare på tekstilen du har laget, så vil den dukke opp på skjermen til det tidspunktet du har satt. Jeg har vista, finner ikke noe scheduled tasks her. Denne hyggelige manne viser deg hvordan: scheduled tasks in vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå